Залишилося кілька днів до виходу Redfall, вампірського шутера від першої особи з відкритим світом від Arkane Studio та Bethesda. Arkane вже випустила релізний трейлер гри, який демонструє безліч битв та ігрових ландшафтів.
Студія вирішила не додавати у гру на старті режим продуктивності, націлений на досягнення частоти кадрів 60 FPS. Фото в інтернеті свідчать, що на частині коробок із грою вже зазначено наявність такого режиму – очевидно, рішення ухвалювалося в останній момент. Відсутність продуктивного режиму «з коробки» може говорити про проблеми з оптимізацією, які властиві багатьом ігровим релізам останнього часу.
Arkane опублікувала апаратні вимоги для ПК:
У рекомендаціях не вказано роздільну здатність та орієнтовна частота кадрів. Версії для Xbox Series X і S спочатку будуть обмежені 30 FPS, продуктивний режим з’явиться у майбутніх оновленнях.
Вже можливе попереднє замовлення Redfall для Xbox і ПК. Доступна звичайна версія та видання Bite Back, з ексклюзивним внутрішньоігровим контентом, а також Redfall Hero Pass. Гра також з’явиться у Xbox Games Pass у день її випуску, 2 травня.