Рубрики НовиниІгри

Перші кадри геймплею The Witcher 4 на базовій PS5 — із Цірі та новим регіоном Ковір

Опублікував Маргарита Юзяк

На конференції State of Unreal 2025 представили перший погляд на технічну демонстрацію геймплею по The Witcher 4 — нас чекають мандри в Ковір.

CD Projekt RED показала місто Валдрест — новий портовий осередок північного королівства Ковіру, яке лише згадувалося в минулих рольових іграх. Ковір розташований на північ від Реданії в затоці Пракседа. У трейлері з висоти було видно столицю Валдрест — Лан Ексетер — коли над нею пролітає мантикора (вирізаний раніше монстр із The Witcher 3). Цей регіон відомий як найбільший експортер мінеральних ресурсів, багатий горами та шахтами.

Місто кишить NPC, які займаються повсякденними справами: хтось розглядає ведмедя, хтось щось купує в торгових наметах, а десь взагалі виступає циркова трупа. На іншому кадрі якийсь NPC називає Цірі «відьмачкою», а поруч дитина підбирає яблука, які розсипав перехожий. У The Witcher 4 Цірі взаємодіє зі світом як повноцінна відьмачка: бере замовлення, полює на монстрів й розслідує темні події в новому регіоні.

Її вірний кінь — Кельпі — отримав власну мускулатуру, фізику волосся і рухів. Завдяки складній анімації рухів і новій фізиці хаосу грива, хвіст і тіло коня реагують незалежно від кута огляду. І підхід до зовнішнього вигляду коня дуже знайомий фанатам Red Dead Redemption 2.

Ковір — нова велика зона, збудована на технології Nanite

Демо на PS5 (базовій!) стабільно видавало 60 кадрів/с — воно витримало величезні та насичені локації, натовпи з понад 300 NPC та нову бойову фізику. Розробники стверджують, що весь ліс у грі створений лише з 28 об’єктів — завдяки технології NaniteЦе революційна технологія віртуалізованої геометрії, представлена в Unreal Engine 5. Вона дозволяє створювати надзвичайно деталізовані 3D-об’єкти без значного навантаження на продуктивність. Технологія суттєво знижує навантаження на пам’ять, водночас зберігаючи об’ємність, освітлення і деталізацію. Epic і CDPR наголошують, що «вперше можна створити настільки детальний світ із такими легкими ресурсами».

«Досліджуючи галасливий ринок Валдреста, ми бачимо, як 5.6 справляється з напруженими сценами, повними високоякісних персонажів і візуальних ефектів, таких як ML Deformer. Технологічна демонстрація також демонструє Nanite Foliage — яка забезпечує швидкий і ефективний для пам’яті спосіб досягнення чудової щільності та точності листя, запланований до випуску в UE 5.7», — йдеться в офіційній анотації від Epic.

Геймплей запустили на PlayStation 5 зі стабільними 60 кадрів/с, щоб підкреслити нові технології UE5:

  • Unreal Animation Framework для реалістичної анімації персонажів у динамічних сценах;
  • Nanite Foliage — рендеринг щільної рослинності без втрати продуктивності;
  • Mass AI — генерація великих натовпів із підтримкою MetaHuman;
  • ML Deformer — система для передачі мікрорухів тіла, як-от скорочення м’язів;
  • FastGeo Streaming — швидке й плавне завантаження ігрових світів.
The Witcher 4 / CD Projekt Red

CDPR і Epic Games також підтвердили, що всі ці інструменти вже доступні з релізом Unreal Engine 5.6. Очікується, що вони стануть у пригоді іншим студіям, які працюють над великими проєктами у відкритих світах. Інструменти підтримуються на всіх платформах, включно з ПК, PlayStation і Xbox.

На тлі того, що CDPR показали геймплей на базовій PS5 — ймовірно, The Witcher 4 таки не стане ексклюзивом PS6, як припускали деякі. Щодо дати релізу або інших сюжетних деталей під час конференції не йшлося.

Джерело: CD Projekt RED