Death Stranding 2: On the Beach / Kojima Productions
Хідео Кодзіма поділився, що в Death Stranding 2: On the Beach хотів передати індивідуальність персонажів — і розповів, як йому це вдалося.
Під час промотуру Death Stranding Хідео Кодзіма розповів, що частину героїв гри він змінював так, щоб підкреслити звички акторів у реальному житті. За словами розробника, це дозволяє зробити героїв більш живими, природними та такими, що краще «вписуються» у всесвіт гри.
Кодзіма зізнався, що коли бачить актора в роботі або поза майданчиком, він готовий до зміни деталей заради атмосфернішого оточення. Так сталося, наприклад, із Леа Сейду — акторкою героїні Фреджайл. У першій грі персонажка не палила, але після того, як Кодзіма побачив Сейду з цигаркою у фільмі, він вирішив додати цю деталь в образ. Хоча вона залишала шкідливу звичку, але під час спільної вечері Кодзіма побачив акторку на перекурі. Творець припустив, що вона повернулася до паління після того, як на зніманнях доводилось імітувати це, що лише підкріпило його рішення.
Аналогічно ще під час першої гри змінився персонаж Медса Міккельсена — Кліфф. За словами Кодзіми, актор виглядає ефектно з цигаркою, тому це стало невіддільною частиною образу персонажа. Ці дрібниці не прописувалися в оригінальному сценарії, але згодом увійшли в фінальну версію.
Ще один приклад — персонаж Гіггз у Death Stranding 2. Під час пандемії Кодзіма дивився YouTube-канал актора озвучки Троя Бейкера. Він дізнався, що Бейкер грає на електрогітарі, й вирішив додати цю особливість до гри. Відтоді Гіггз у сиквелі теж грає на цьому інструменті — не лише для глибшої персоналізації, а і як додатковий штрих до образу.
Реліз Death Stranding 2: On the Beach відбувся 26 червня на PS5. Гравці вже встигли знайти одну з рідкісних великодок — привітання з днем народження. Раніше також повідомлялось, що саундтрек у сиквелі підлаштовується під дії користувача — змінюється залежно від обстановки, ритму та перебігу подій.
Джерело: Games Radar