Рубрики НовиниКіно

PR-фірма зманіпулювала рейтингом Rotten Tomatoes, просто купуючи за $50 позитивні рецензії на свій фільм

Опубликовал
Юрій Орос

Видання Vulture викрило схему від PR-фірми під назвою Bunker 15, якій вдалося підняти середній рейтинг фільму в знаменитому агрегаторі Rotten Tomatoes.

Мова про фільм Ophelia 2018 року, в якому зіграла Дейзі Рідлі (Рей із нової трилогії «Зоряних війн»), передає IGN. Гнилий рейтинг Rotten Tomatoes це до відмітки 60%, натомість в «Офелії» було 46%. Тут за діло взялися спеціалісти з піару Bunker 15, які почали просто платити критикам нижчих рівнів по 50 доларів за позитивну оцінку, маніпулюючи принципами системи.

Це спрацювало, рейтинг фільму «Офелія» підскочив до 62%, й він отримав свіжий ярлик. А потім компанія IFC Films оголосила, що придбала його для розповсюдження.

Онлайн-курс "Створення текстів" від Skvot.
Великий практичний курс для розвитку скілів письма та створення історій, які хочеться перечитувати Результат курсу — портфоліо з 9 робіт та готовність братися за тексти будь-яких форматів.
Детальніше про курс

Rotten Tomatoes заявили, що серйозно ставляться до спроб маніпулювання оцінками, а представники Bunker 15 від коментарів відмовилися. Хоча формально Rotten Tomatoes тут не винна, інцидент може додати недовіри її користувачам. Вони побачили, що гнилим рейтингом можна маніпулювати з бюджетом у кілька тисяч доларів, отримуючи вигоду, що може вимірюватися мільйонами.

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Юрій Орос