Вчора в роботі інтернет-провайдера «Ланет» стався масштабний збій, через який клієнти не могли користуватися послугами компанії протягом приблизно години. Фахівці «Ланет» проаналізували причини аварії та розповіли про послідовність подій й хронологію відновлення роботи мережі.
Отже, 27 вересня 2022 року о 15:32 відбувся критичний збій на центральному ядрі мережі інтернет-провайдера «Ланет», що призвело до аварійної ситуації. Внаслідок цього частина абонентів втратила доступ до інтернету.
Що трапилось під час аварії:
Як зазначає провайдер, через аварію деякі клієнти не мали інтернет-доступу орієнтовно 53-68 хвилин. Фахівці «Ланет» проаналізували цю аварію й компанія вже розпочала роботу над удосконаленням алгоритму дій під час аварій. Заплановано додаткові навчання для прискорення ланцюжка реакції.
Додатково зазначається, що компанія компенсує користувачам час відсутності послуги. Для всіх абонентів, яких зачепила аварія, найближчим часом буде проведено автоматичне перерахування розрахункових періодів. Фактично їх буде продовжено на 2 години.