Новини Софт 28.09.2022 о 16:45 comment views icon

Причиною вчорашнього збою в роботі «Ланет» стали технічні несправності обладнання, користувачам компенсують час відсутності послуги

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Вчора в роботі інтернет-провайдера «Ланет» стався масштабний збій, через який клієнти не могли користуватися послугами компанії протягом приблизно години. Фахівці «Ланет» проаналізували причини аварії та розповіли про послідовність подій й хронологію відновлення роботи мережі.

Отже, 27 вересня 2022 року о 15:32 відбувся критичний збій на центральному ядрі мережі інтернет-провайдера «Ланет», що призвело до аварійної ситуації. Внаслідок цього частина абонентів втратила доступ до інтернету.

Що трапилось під час аварії:

  • 15:32 — відбулося аварійне перевантаження роутера у центральному ядрі мережі у зв’язку з технічними несправностями обладнання;
  • 15:33 — автоматично активовано перемикання телефонних ліній на повідомлення про аварійну ситуацію;
  • 15:45 — спеціалісти «Ланет» зрозуміли, що в процесі перевантаження стався критичний збій обладнання, та приступили до заміни компонентів, що вийшли з ладу, на резервні;
  • 16:00 — розпочато конфігурування замінених компонентів;
  • 16:25 — початок відновлення роботи сервісів, в першу чергу доступу до мережі інтернет, а також супутніх сервісів, які пов’язані з доступом до інтернету;
  • 16:40 — повне відновлення роботи мережі;
  • 16:47 — відновлення штатної роботи IP-телефонії та внутрішніх сервісів.

Як зазначає провайдер, через аварію деякі клієнти не мали інтернет-доступу орієнтовно 53-68 хвилин. Фахівці «Ланет» проаналізували цю аварію й компанія вже розпочала роботу над удосконаленням алгоритму дій під час аварій. Заплановано додаткові навчання для прискорення ланцюжка реакції.

Додатково зазначається, що компанія компенсує користувачам час відсутності послуги. Для всіх абонентів, яких зачепила аварія, найближчим часом буде проведено автоматичне перерахування розрахункових періодів. Фактично їх буде продовжено на 2 години.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: