У колективному груповому позові 8,9 мільйона клієнтів вимагають компенсації у розмірі $7,9 млрд.
У скарзі, вперше поданій у серпні 2022 року, стверджувалось, що Sony «зловживала своїм домінуючим становищем на ринку», продаючи за завищеними цінами цифрові ігри й доповнення через PlayStation Store, який стягує 30% комісії з розробників і видавців.
Нині британський спеціалізований суд з питань конкуренції постановив, що позов, поданий експертом із прав споживачів Алексом Нілом від імені 8,9 мільйона клієнтів PlayStation, може бути переданий до суду.
«Це перший крок у забезпеченні повернення боргів споживачам в результаті порушення закону компанією, яка роками стягувала з них гроші через завищені ціни», — сказав Нілл.
Відтепер Sony має пояснити свої дії у суді, а клієнти можуть отримати компенсацію у розмірі $7,9 млрд, які між ними розділять порівну. Скарга охоплює усіх, хто проживав у Великій Британії та купував контент у PlayStation Store у період з 19 серпня 2016 року по 19 серпня 2022 року (якщо хтось не відмовиться від участі).
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.