В розпорядження редакції ITC.UA потрапив документ, який свідчить про наміри «ПриватБанку» перейти на обслуговування клієнтів в чаті за допомогою системи штучного інтелекту. Банк звернувся до розробників й постачальників ПЗ із запитом стосовно рішення на базі ШІ, призначеного для автоматизації обслуговування клієнтів в каналі чат-Онлайн.
«ПриватБанк» шукає ШІ-систему, яка відповідає великому переліку вимог. Отже, система повинна:
«ПриватБанк» очікує відповіді від розробників з детальними характеристиками їхніх систем ШІ, які могли б використовуватись для обробки звернень у чаті.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.