Новини Софт 09.08.2023 о 19:02 comment views icon

«ПриватБанк» хоче власний ChatGPT ─ шукає систему ШІ для обробки звернень клієнтів в чаті

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

В розпорядження редакції ITC.UA потрапив документ, який свідчить про наміри «ПриватБанку» перейти на обслуговування клієнтів в чаті за допомогою системи штучного інтелекту. Банк звернувся до розробників й постачальників ПЗ із запитом стосовно рішення на базі ШІ, призначеного для автоматизації обслуговування клієнтів в каналі чат-Онлайн.

«ПриватБанк» шукає ШІ-систему, яка відповідає великому переліку вимог. Отже, система повинна:

  1. Вміти розпізнавати, розуміти запити клієнтів в чаті і генерувати текстові відповіді. При цьому система повинна впізнавати мову користувача: українську, англійську, російську, включаючи діалекти («суржик), а також має розуміти сленг та неформальні мови, неповні запити тощо;
  2. Бути оперативною, забезпечуючи швидку обробку запитів і надання відповідей;
  3. Бути здатна враховувати індивідуальність користувачів, їх уподобання та потреби і надавати персоналізовані відповіді;
  4. Дотримуватися етичних стандартів і правил, а також враховувати відповідні законодавчі вимоги;
  5. Забезпечувати високий рівень безпеки та конфіденційності;
  6. Бути здатною масштабування у випадку зростання кількості клієнтів, щоб обробляти більшу кількість запитів та даних;
  7. Забезпечувати можливість ведення логів та аналізу даних для вдосконалення якості відповідей та оптимізації її роботи;
  8. Мати належну документацію і доступ до технічної підтримки для розробників і адміністраторів;
  9. Бути гнучкою і легко розширюватися, щоб з часом задовольняти нові потреби.

«ПриватБанк» очікує відповіді від розробників з детальними характеристиками їхніх систем ШІ, які могли б використовуватись для обробки звернень у чаті.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: