Ринок смартфонів у першому кварталі 2022 року скоротився на 11%, у великих китайських брендів падіння склало 20-30%

Опубликовал
Вадим Карпусь

За даними аналітичної компанії Canalys, у першому кварталі 2022 року обсяг постачання смартфонів на глобальному ринку склав 311,2 млн пристроїв. Це на 11% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Компанія Samsung повернула собі лідерство після оновлення своєї лінійки та випуску смартфонів модельного ряду 2022 року. Корейський гігант зміг реалізувати 73,7 млн пристроїв, що на 4% менше, ніж рік тому. Apple завдяки високому попиту на серію iPhone 13 і виходу нового iPhone SE змогла продемонструвати приріст постачання на 8%, відвантаживши 56,5 млн смартфонів.

Китайські бренди Xiaomi (39,2 млн), OPPO (29,0 млн) та vivo (25,1 млн) замкнули п’ятірку лідерів, продемонструвавши у кожному випадку спад продажів на 20% і більше. При цьому результат OPPO також включає продаж бренду OnePlus.

Онлайн-курс "React Native Developer" від robot_dreams.
Опануйте кросплатформну розробку на React Native та навчіться створювати повноцінні застосунки для iOS та Android.
Програма курсу і реєстрація

Зазначається, що китайський ринок спричинив майже половину загальносвітового спаду постачання смартфонів. Частково це пояснюється сезонною слабкістю ринку. У основних постачальників спостерігалося зниження обсягів постачання у порівнянні з попереднім кварталом. Винятком стала лише компанія HONOR, яка вперше посіла перше місце у Китаї з того часу, як 18 місяців тому відокремилася від Huawei. Крім того, жорстка політика боротьби з пандемією призвела до закриття великих міст Китаю, що в короткостроковій перспективі призвело до спаду на споживчому ринку. У другому кварталі також можуть спостерігатися проблеми в материковому Китаї через збої у виробництві компонентів та логістиці.

Північна Америка була єдиним регіоном, який продемонстрував зростання постачання смартфонів у першому кварталі 2022 року. В основному це пов’язано з високим попитом на лінійки Apple iPhone 13 і Samsung Galaxy S22. Водночас Lenovo, TCL і Google активно співпрацюють з операторами з метою зайняти ринок, що раніше належав компанії LG.

Зазначається, що у найближчі 3-6 місяців постачальники намагатимуться адаптуватися у складних умовах. Інфляція, російсько-українська війна, що триває, обмеження через COVID-19 та перебої з постачанням вплинуть на всі рівні планування та операційної діяльності. Хоча ситуація з дефіцитом компонентів поступово покращується.

Дані компанії IDC дещо відрізняються. У цьому випадку аналітики заявляють про зниження глобального постачання смартфонів лише на 8,9%.

Джерело: Canalys

Disqus Comments Loading...