Новини Пристрої 29.04.2022 о 21:27 comment views icon

Ринок смартфонів у першому кварталі 2022 року скоротився на 11%, у великих китайських брендів падіння склало 20-30%

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

За даними аналітичної компанії Canalys, у першому кварталі 2022 року обсяг постачання смартфонів на глобальному ринку склав 311,2 млн пристроїв. Це на 11% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Рынок смартфонов в первом квартале 2022 года сократился на 11%, у крупных китайских брендов падение составило 20-30%

Компанія Samsung повернула собі лідерство після оновлення своєї лінійки та випуску смартфонів модельного ряду 2022 року. Корейський гігант зміг реалізувати 73,7 млн пристроїв, що на 4% менше, ніж рік тому. Apple завдяки високому попиту на серію iPhone 13 і виходу нового iPhone SE змогла продемонструвати приріст постачання на 8%, відвантаживши 56,5 млн смартфонів.

Китайські бренди Xiaomi (39,2 млн), OPPO (29,0 млн) та vivo (25,1 млн) замкнули п’ятірку лідерів, продемонструвавши у кожному випадку спад продажів на 20% і більше. При цьому результат OPPO також включає продаж бренду OnePlus.

Рынок смартфонов в первом квартале 2022 года сократился на 11%, у крупных китайских брендов падение составило 20-30%

Зазначається, що китайський ринок спричинив майже половину загальносвітового спаду постачання смартфонів. Частково це пояснюється сезонною слабкістю ринку. У основних постачальників спостерігалося зниження обсягів постачання у порівнянні з попереднім кварталом. Винятком стала лише компанія HONOR, яка вперше посіла перше місце у Китаї з того часу, як 18 місяців тому відокремилася від Huawei. Крім того, жорстка політика боротьби з пандемією призвела до закриття великих міст Китаю, що в короткостроковій перспективі призвело до спаду на споживчому ринку. У другому кварталі також можуть спостерігатися проблеми в материковому Китаї через збої у виробництві компонентів та логістиці.

Онлайн-курс "2D Animation" від Skvot.
Покроково та з фідбеком від лекторки увійдіть у 2D-анімацію через вивчення софтів, інструментів та створення кейсу у портфоліо.
Програма курсу та реєстрація

Рынок смартфонов в первом квартале 2022 года сократился на 11%, у крупных китайских брендов падение составило 20-30%

Північна Америка була єдиним регіоном, який продемонстрував зростання постачання смартфонів у першому кварталі 2022 року. В основному це пов’язано з високим попитом на лінійки Apple iPhone 13 і Samsung Galaxy S22. Водночас Lenovo, TCL і Google активно співпрацюють з операторами з метою зайняти ринок, що раніше належав компанії LG.

Зазначається, що у найближчі 3-6 місяців постачальники намагатимуться адаптуватися у складних умовах. Інфляція, російсько-українська війна, що триває, обмеження через COVID-19 та перебої з постачанням вплинуть на всі рівні планування та операційної діяльності. Хоча ситуація з дефіцитом компонентів поступово покращується.

Онлайн-курс "2D Animation" від Skvot.
Покроково та з фідбеком від лекторки увійдіть у 2D-анімацію через вивчення софтів, інструментів та створення кейсу у портфоліо.
Програма курсу та реєстрація

Дані компанії IDC дещо відрізняються. У цьому випадку аналітики заявляють про зниження глобального постачання смартфонів лише на 8,9%.

Джерело: Canalys


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: