Рубрики НовиниКіно

Рожевий — хіт сезону. Промокампанія «Барбі» дісталася й до пошуковика Google, та пофарбувала його

Опубликовал
Володимир Скрипін

Рекламна кампанія «Барбі» вже стала однією з головних подій літа 2023-го та справжнім феноменом попкультури — безпрецедентна за масштабами барбіманія перетворилася на епідемію, яка захопила великі бренди (мабуть, легше назвати тих, з ким Mattel не «заколабилась») та пофарбувала весь світ у рожевий колір. А зараз вона дісталася і до пошуковика Google.

Демонстрація ефекту

Якщо набрати в Google «Барбі», «Марго Роббі», «Раян Гослінг» чи інших запит, дотичний до фільму режисери Ґрети Ґервіґ, то з’явиться анімація з феєрверками, а сама сторінка результатів пошуків змінить колір на трендовий рожевий. Так, це далеко не вперше Google провертає такий трюк — серед інших, раніше в пошуку Google прописався малюк Йода (він же Ґроґу). А от «Оппенгеймер» так не вшанували. З іншого боку, може воно і на краще — тема фільму не дуже сприяє випуску мерча і вибухів нам вистачає (Одеса 💔).

Взагалі, феномен «Барбінгеймер» (негласне протистояння яскравої комедії «Барбі» Ґрети Ґервіґ про знамениту ляльку, що ожила, та похмурого драматичного байопіку «Оппенгеймер» Крістофера Нолана про батька ядерної бомби через одночасну прем’єру, яке вилилося в безконтрольне об’єднання постерів та кадрів із фільмів) — ідеальна ілюстрація нашого божевільного та надзвичайно контрастного сьогодення поєднання протилежностей. Мабуть, не в останню чергу саме тому він і отримав таку шалену популярність.

Онлайн-курс "Асинхронне програмування" від robot_dreams.
Опануйте підходи асинхронного програмування на Python для розробки швидких та ефективних програм.Вас навчатиме Lead Python Software Engineer у SoftServe.
Детальніше про курс

Так, промокампанія «Барбі» затьмарила «Оппенгеймера», але останній від цього тільки виграв, тож зрештою, сподіваємося, обоє не просто відіб’ють вкладені гроші, а зберуть рекордну касу. Судячи з повідомлень у соцмережах, багато хто справді збирається переглянути обидва блокбастери в один день. А ви як, плануєте власний кіномарафон? В Україні прокат «Барбі» та «Оппенгеймера стартує з 20 липня, традиційно на день раніше світової прем’єри.

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Володимир Скрипін