Новини Кіно 19.07.2023 о 13:47 comment views icon

Рожевий — хіт сезону. Промокампанія «Барбі» дісталася й до пошуковика Google, та пофарбувала його

author avatar

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Тиждень ШІ на ITC.ua за підтримки

На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.

Рекламна кампанія «Барбі» вже стала однією з головних подій літа 2023-го та справжнім феноменом попкультури — безпрецедентна за масштабами барбіманія перетворилася на епідемію, яка захопила великі бренди (мабуть, легше назвати тих, з ким Mattel не «заколабилась») та пофарбувала весь світ у рожевий колір. А зараз вона дісталася і до пошуковика Google.

Демонстрація ефекту

Якщо набрати в Google «Барбі», «Марго Роббі», «Раян Гослінг» чи інших запит, дотичний до фільму режисери Ґрети Ґервіґ, то з’явиться анімація з феєрверками, а сама сторінка результатів пошуків змінить колір на трендовий рожевий. Так, це далеко не вперше Google провертає такий трюк — серед інших, раніше в пошуку Google прописався малюк Йода (він же Ґроґу). А от «Оппенгеймер» так не вшанували. З іншого боку, може воно і на краще — тема фільму не дуже сприяє випуску мерча і вибухів нам вистачає (Одеса 💔).

Взагалі, феномен «Барбінгеймер» (негласне протистояння яскравої комедії «Барбі» Ґрети Ґервіґ про знамениту ляльку, що ожила, та похмурого драматичного байопіку «Оппенгеймер» Крістофера Нолана про батька ядерної бомби через одночасну прем’єру, яке вилилося в безконтрольне об’єднання постерів та кадрів із фільмів) — ідеальна ілюстрація нашого божевільного та надзвичайно контрастного сьогодення поєднання протилежностей. Мабуть, не в останню чергу саме тому він і отримав таку шалену популярність.

Так, промокампанія «Барбі» затьмарила «Оппенгеймера», але останній від цього тільки виграв, тож зрештою, сподіваємося, обоє не просто відіб’ють вкладені гроші, а зберуть рекордну касу. Судячи з повідомлень у соцмережах, багато хто справді збирається переглянути обидва блокбастери в один день. А ви як, плануєте власний кіномарафон? В Україні прокат «Барбі» та «Оппенгеймера стартує з 20 липня, традиційно на день раніше світової прем’єри.

Що після «Барбі»: в планах Mattel ще щонайменше 14 фільмів про іграшки, включно з Hot Wheels Дж. Дж. Абрамса

Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: