Рубрики Новини

Розробник переніс Супермена в Матрицю, щоб продемонструвати можливості рушія Unreal Engine 5

Опубликовал
Максим Григор'єв

Австралійський розробник ігор і художник по світу Тайсон Батлер-Бошма вирішив поекспериментувати з рушієм Unreal Engine 5 і додав свого героя у віртуальне місто The Matrix Awakens. Технічна демка від Epic вже демонструвала можливості UE5, але Тайсон розкрив її з нового боку.

«Я мрію про сучасну гру про Супермена, і випуск UE5 здався благодатним ґрунтом для деяких експериментів із дивовижними пакетами, які зробила доступними Epic».

Тайсон Батлер-Бошма

Розробник замінив персонажа з технічної демонстрації моделлю супергероя, який літає містом. Щоб уникнути проблем із ліцензуванням, він офіційно не називає персонажа Суперменом, хоча все й так очевидно. Технічну демонстрацію можна завантажити безплатно та випробувати, але автор попереджає, що може знадобитися топове залізо.

«Зверніть увагу, що це неймовірно важка гра і на слабких ПК потенційно будуть проблеми. Навіть на RTX 3090 я зіштовхнувся із проблемами потокової передачі».

Онлайн-курс "Project Manager" від Laba.
Станьте проджектом, що вміє передбачати ризики наперед і доводити проєкт до результату, який хочуть замовники. Поділиться досвідом Павло Харіков, former Head of PMO в Kyivstar.
Програма курсу і реєстрація

Відео з демонстрацією та скриншоти демки автор виклав на своєму каналі. На роботу Батлера-Бошми звернули увагу на Reddit, де ролик із польотом Супермена став справжнім хітом, набравши понад 2,3 млн переглядів за три дні.

Перша прев’ю-версія рушія Unreal Engine 5 з покращеним трасуванням променів і підтримкою великих світів вийшла 23 лютого. У цій версії з’явився перероблений редактор Unreal Editor, покращено продуктивність і розширено набір інструментів для редагування геометрії.

Disqus Comments Loading...