Рубрики НовиниІгри

Розробник Ubisoft закликає зробити 40 FPS стандартом для консолей

Опублікував Ігор Панченко

Анчель Лабена, продюсер відеоігор з Ubisoft, вважає, що режим 40 кадрів на секунду (FPS) має стати новим стандартом для консольних ігор, забезпечуючи оптимальний баланс між плавністю геймплею та якістю зображення.

Анчель Лабена, іспанський розробник відеоігор, який працював над Avatar: Frontiers of Pandora у шведській студії Massive Entertainment (належить Ubisoft), поділився своїми думками щодо оптимальної частоти кадрів для консольних ігор. Його коментарі з’явилися після перегляду відео від Digital Foundry про гру Star Wars Outlaws.

Лабена стверджує, що режимУ Star Wars Outlaws режим «Якості» з 40 FPS доступний для 120 Гц дисплеїв 40 FPS забезпечує ідеальний компроміс між плавністю геймплею та якістю графіки. За його словами, цей режим дає змогу зберегти низьку затримку введення та водночас підтримувати високу якість зображення.

Розробник зазначає, що в Star Wars Outlaws технологія трасування променів використовується в усіх режимах продуктивності. Це значно покращує візуальний складник гри, але потребує додаткових ресурсів консолі.

Коментарі Лабени викликали дискусію серед геймерів. Деякі користувачі вважають, що 40 FPS — це крок назад, і наполягають на тому, що 60 FPS має залишатися стандартом для сучасних ігор. Вони закликають розробників оптимізувати свої проєкти або дещо знизити графічну складність заради кращої продуктивності.

У відповідь на критику Лабена наголосив, що гравці завжди матимуть вибір режиму продуктивності відповідно до своїх уподобань. Він пояснив, що в консольних іграх з трасуванням променів часто доводиться вимикати цю функцію для досягнення 60 FPS.