Рубрики НовиниСофт

Ще більше реклами у Gmail — відтепер спонсоровані повідомлення «‎розкидані» по всій теці з вхідними листами

Опубликовал
Катерина Даньшина

Google представила низку оновлень в пошті Gmail – зокрема запуск «галочок‎» верифікації чи генеративного ШІ в тестовому режимі, а от про збільшену кількість реклами в нових і досить неочікуваних місцях повідомити, схоже, забула.

Користувачі у соцмережах діляться скриншотами, де рекламні оголошення розташовані у фільтрі «Оновлення» теки «Вхідні», призначеному для збору електронних листів щодо замовлень, обраних акцій, платіжних виписок тощо.

І власне проблема в тому, що розрізнити звичайні й рекламні листи тепер важкувато, навіть попри те, що біля спонсорованих листів розміщено маленьку позначку «Оголошення».

Онлайн-курс "Створення текстів" від Skvot.
Великий практичний курс для розвитку скілів письма та створення історій, які хочеться перечитувати Результат курсу — портфоліо з 9 робіт та готовність братися за тексти будь-яких форматів.
Детальніше про курс

Хоча Gmail уже давно розміщує рекламу вгорі фільтрів «Акції» та «Соцмережі», вона ніколи не з’являлась просто між повідомленнями. Незрозуміло, це тест або поступове розгортання – в моїй пошті поки без змін.

Деякі клієнти Gmail повідомили, що з мобільних пристроїв у теці з «Вхідними» останніми днями відображається ще й повнорозмірна реклама.

На сайті Google сказано, що Gmail відтепер пропонує «рекламу, що розгортається, у верхній частині вкладок користувачів‎». У коментарі одному з користувачів офіційний обліковий запис Gmail в Twitter сказав, що «розміщення реклами всередині теки «Вхідні‎» – це не дуже добре» і скерував його на сторінку підтримки, де пояснюється, як працює реклама в пошті.

У пізнішому офіційному коментарі Google сказано, що компанія «експериментує з форматами реклами»:

«Ми постійно експериментуємо з форматами та працюємо над тим, щоб допомогти людям відкривати нові компанії та спілкуватися з ними. На вкладці «Реклама» відображаються рекламні електронні листи від компаній, на які люди підписалися, а також пропозиції від компаній, які можуть сподобатися людям. Минулого року ми розгорнули рекламу «Instream» на вкладці «Реклама» на мобільних пристроях, а минулого місяця також розширили її на комп’ютери».

Джерело: The Verge, 9to5google

Disqus Comments Loading...