Тепер замість «git gud» у Call of Duty потрібно писати «покращуйте свої ігрові навички, будь ласка».
Компанія Activision Blizzard повідомила, що з початку року кількість випадків токсичної поведінки в голосовому чаті Call of Duty зменшилася на 43%. Цього вдалося досягти завдяки впровадженню системи модерації ToxMod
ToxMod аналізує текстові транскрипції голосового чату та виявляє ключові слова, враховуючи різні чинники. Система розрізняє звичайні підколи від образ, відстежуючи реакції на коментарі та розуміючи емоції гравців. ToxMod також оцінює вік і стать співрозмовників для кращого розуміння контексту.
Система не може самостійно блокувати користувачів, але швидко позначає порушення для перевірки людьми-модераторами. Activision вирішує, чи попередити гравця, чи вимкнути йому звук. Блокування застосовують лише після повторних порушень. Кількість «рецидивістів» у Modern Warfare III та Call of Duty: Warzone зменшилася на 67% після вдосконалення системи в червні 2024 року.
Наразі ToxMod підтримують усі регіони, крім Азії. Система модерує голосовий чат англійською, іспанською та португальською мовами. З виходом Black Ops 6 розробники додадуть підтримку французької та німецької мов.
У серпні розширили мовну підтримку текстової модерації та перевірки нікнеймів з 14 до 20 мов. Партнером Call of Duty у текстовій модерації є Community Sift. З моменту виходу Modern Warfare III система заблокувала 45 мільйонів повідомлень.
Використання штучного інтелекту для модерації поведінки гравців викликає менше суперечок, ніж його застосування для створення ігрових ресурсів. Наприкінці минулого року з’явилися скіни для Modern Warfare III, згенеровані за допомогою ШІ. На тлі масових звільнень у галузі дехто побоюється, що видавці намагатимуться замінити художників моделями штучного інтелекту.
Джерело: Techspot