Sony детально розповіла про особливості PlayStation VR2 та показала деякі нові можливості VR-гарнітури наступного покоління

Опублікував Володимир Скрипін

Sony у межах чергової фази анонсу PlayStation VR2 опублікувала нову порцію даних щодо своєї VR-гарнітури наступного покоління — в офіційному блозі розробники пролили світло на кілька нових функціональних можливостей пристрою.

Функція See-Through View

На зображеннях нижче можна побачити вікно з основними налаштуваннями PlayStation VR2, а також погляд на контролери PS VR2 Sense через спеціальний режим See-Through View.

Функція See-Through View дозволить за необхідності бачити оточення як воно є через вбудовані камери — без необхідності знімати гарнітуру. Функція стане в пригоді, якщо гарнітура вже на голові та потрібно швидко перевірити, де знаходяться контролери PS VR2 Sense у кімнаті. Для переходу між режимами віртуальності та реальності передбачена спеціальна фізична кнопка на корпусі. Також зробити це можна буде через відповідний пункт меню в Центрі керування. Картинка в режимі See-Through View буде чорно-білою, а записувати відео з камер не дозволять.

Стріми під час гри

Нова функція живих трансляцій дозволить власникам PS VR2 знімати себе під час гри, під’єднавши HD-камеру PS5 до консолі, та транслювати контент на свою аудиторію. В цьому випадку глядачі зможуть побачити одночасно і геймплей, і самого гравця — його зображення накладеться поверх картинки з гри, як на зображенні вище.

Індивідуальна ігрова зона

Налаштування ігрової зони відбуватиметься за допомогою контролерів PS VR2 Sense і вбудованих камер. Камери дозволять просканувати кімнату, щоб визначити її межі та предмети навколо, а контролери PS VR2 Sense дозволять за необхідності розширити та додатково налаштувати ігрову зону відповідно до індивідуального стилю гри та інтер’єрних особливостей кімнати.

https://gfycat.com/watchfulfakeanglerfish

Система сповіщатиме про ризик вильоту за межі ігрової зони. Окрім того, в будь-який момент можна переміститися в іншу кімнату та змінити налаштування через меню гарнітури.

PS VR2 підтримуватиме два режими перегляду контенту:

  • VR-режим — повноцінна віртуальна реальність з роздільною здатністю 4000×2400 пікселів (2000×2040 на кожне око), HDR, кутом поля зору 110° (на 10° більше, ніж в оригінальної PS VR) і з частотою оновлення зображення 90 або 120 Гц.
  • Кінематографічний режим (Cinematic Mode) — віртуальний кінотеатр, на якому показуватиметься система та інтерфейс PS5, а також усі ігри та медіаконтент, не пов’язані з VR. У цьому підтримуватиметься сигнал з роздільною здатністю 1920×1080, HDR і з частотою оновлення зображення 24, 60 або 120 Гц.

Всі описані вище функції стануть доступними для всіх розробників найближчим часом з виходом майбутнього апдейту у межах поточного циклу розробки. Водночас Sony обіцяє вже дуже скоро розповісти додаткові подробиці про майбутнє VR на PlayStation — назвати точну дату старту продажів та анонси ігор.

Раніше лідер PlayStation Джим Раян пообіцяв на старті PS VR 2 понад 20 ігор від внутрішніх та сторонніх студій. Судячи з усього, PlayStation VR2 справді вийди на початку 2023 року, як повідомлялося у попередніх повідомленнях, а повноцінна презентація пристрої та ігор відбудеться до кінця року.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.