Sony, Nikon, Adobe та Intel розроблять спеціальні стандарти для боротьби з дипфейками на основі блокчейн-технології

Опубликовал
Тетяна Нечет

IT-компанії Adobe, Microsoft, Intel, Twitter, Sony, Nikon, BBC та SoftBank Group (належить Arm) створили альянс під назвою Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), який займеться розробкою системи підтвердження справжності фотографій та відеофайлів у рамках боротьби з діпфейками. Як повідомило видання Nikkei Asia, буде розроблено систему на основі блокчейн-технології, що дозволяє швидко перевіряти автентичність зображення на всіх етапах його існування завдяки збереженню даних про походження файлу після кожної його зміни.

Нещодавнє фейкове відео, що зображує президента України Володимира Зеленського, який закликає війська здатися, швидко поширилося соціальними мережами, перш ніж його викрили.

Coalition for Content Provenance and Authenticity звернеться до великої кількості платформ та соціальних мереж, таких як YouTube, щоб якнайбільше з них відповідали новим стандартам перевірки фейкового контенту.

Старі методи виявлення підробок вимагали ретельного порівняння із справжніми зображеннями. Хоча історію редагування та інші метадані можна зберегти, несанкціоноване втручання можливе за допомогою спеціального програмного забезпечення, що іноді нереально виявити.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест
Disqus Comments Loading...