Sony звільнить близько 900 співробітників PlayStation — постраждають найуспішніші студії Naughty Dog, Insomniac та Guerrilla

Опубликовал
Вадим Карпусь

Sony повідомила про «важке рішення» ─ компанія змушена «реструктуризувати діяльність» та прийняла рішення розпочати скорочення персоналу підрозділу PlayStation. Це дозволить «оптимізувати ресурси».

Всього планується звільнити приблизно 8% персоналу (близько 900 осіб) в різних регіонах світу. В тому числі під скорочення потраплять і співробітники власних студій PlayStation. Скорочення персоналу відбуватиметься «відповідно до місцевого законодавства та процесу консультацій».

ОНОВЛЕНО: Sony також заявила про «перегляд» портфоліо ігор, які перебувають на різних етапах розробки, та скасування кількох проєктів. Яке саме ігри відправили під ніж, наразі не повідомляється. Джейсон Шраєр з Bloomberg дізнався, що Sony разом з іншими скасувала нову Twisted Metal, яка розроблялася студією Firesprite як гра-сервіс.

Онлайн-курс "Excel та Power BI для аналізу даних" від robot_dreams.
Навчіться самостійно аналізувати й візуалізувати дані, знаходити зв’язки, розуміти кожен аспект отриманої інформації та перетворювати її на ефективні рішення.
Детальніше про курс

Схоже, що найбільше постраждають працівники у Великій Британії. Згідно з наявною інформацією, Лондонська студія PlayStation Studios буде повністю закрита. Також будуть скорочення в студії Firesprite та очікуються різноманітні скорочення у Sony Interactive Entertainment у Великій Британії. В Японії компанія запровадить програму подальшої підтримки кар’єри. Bloomberg додає, що звільнення торкнуться розробників студій Insomniac (стоїть за Marvel’s Spider-Man), Naughty Dog (The Last of Us) й Guerrilla (Horizon). Це три з її найуспішніших дочірніх компаній.

«Це неймовірно талановиті люди, які були частиною нашого успіху, і ми дуже вдячні за їхній внесок. Однак галузь надзвичайно змінилася, і нам потрібно підготуватися до майбутнього, щоб підготувати бізнес до того, що чекає попереду. Нам потрібно виправдати очікування розробників і геймерів і продовжувати розвивати технології майбутнього в іграх, тому ми зробили крок назад, щоб переконатися, що ми готові й надалі пропонувати найкращі ігрові враження для спільноти», ─ заявляє президент і головний виконавчий директор Sony Interactive Entertainment Джим Раян.

В компанії додають, що плани щодо реорганізації та оптимізації спрямовані на те, щоб «надалі забезпечувати найкращий ігровий досвід».

Disqus Comments Loading...