Новини IT-бізнес 27.02.2024 о 16:29 comment views icon

Sony звільнить близько 900 співробітників PlayStation — постраждають найуспішніші студії Naughty Dog, Insomniac та Guerrilla

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Sony повідомила про «важке рішення» ─ компанія змушена «реструктуризувати діяльність» та прийняла рішення розпочати скорочення персоналу підрозділу PlayStation. Це дозволить «оптимізувати ресурси».

Всього планується звільнити приблизно 8% персоналу (близько 900 осіб) в різних регіонах світу. В тому числі під скорочення потраплять і співробітники власних студій PlayStation. Скорочення персоналу відбуватиметься «відповідно до місцевого законодавства та процесу консультацій».

ОНОВЛЕНО: Sony також заявила про «перегляд» портфоліо ігор, які перебувають на різних етапах розробки, та скасування кількох проєктів. Яке саме ігри відправили під ніж, наразі не повідомляється. Джейсон Шраєр з Bloomberg дізнався, що Sony разом з іншими скасувала нову Twisted Metal, яка розроблялася студією Firesprite як гра-сервіс.

Схоже, що найбільше постраждають працівники у Великій Британії. Згідно з наявною інформацією, Лондонська студія PlayStation Studios буде повністю закрита. Також будуть скорочення в студії Firesprite та очікуються різноманітні скорочення у Sony Interactive Entertainment у Великій Британії. В Японії компанія запровадить програму подальшої підтримки кар’єри. Bloomberg додає, що звільнення торкнуться розробників студій Insomniac (стоїть за Marvel’s Spider-Man), Naughty Dog (The Last of Us) й Guerrilla (Horizon). Це три з її найуспішніших дочірніх компаній.

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

«Це неймовірно талановиті люди, які були частиною нашого успіху, і ми дуже вдячні за їхній внесок. Однак галузь надзвичайно змінилася, і нам потрібно підготуватися до майбутнього, щоб підготувати бізнес до того, що чекає попереду. Нам потрібно виправдати очікування розробників і геймерів і продовжувати розвивати технології майбутнього в іграх, тому ми зробили крок назад, щоб переконатися, що ми готові й надалі пропонувати найкращі ігрові враження для спільноти», ─ заявляє президент і головний виконавчий директор Sony Interactive Entertainment Джим Раян.

В компанії додають, що плани щодо реорганізації та оптимізації спрямовані на те, щоб «надалі забезпечувати найкращий ігровий досвід».

Джим Раян перед відставкою дав поради наступнику і назвав головні ігри кожного покоління PlayStation


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: