Рубрики НовиниКрипто

Square Enix додасть у свої ігри NFT та інвестуватиме у Web 3.0

Опублікував Тетяна Нечет

Великий розробник ігор Square Enix у своєму звіті про доходи за перший квартал 2022 року повідомив про плани впровадити невзаємозамінні токени (NFT) у великій кількості ігрових продуктів у рамках своєї середньострокової бізнес-стратегії. А також вкладе значні кошти в блокчейн, попри падіння вартості криптовалют та зниження інтересу до NFT, пише Cointelegraph.

Зокрема, ще у лютому цього року Square Enix запустила бізнес-підрозділ Blockchain Entertainment. Його завдання — розробити стратегії, що охоплюють усе, що пов’язане з ігровою NFT-екосистемою, що базується на технології розподіленого реєстру.

Компанія також провела пілотний запуск NFT у картковій онлайн-грі Shi-San-Sei Million Arthur у лютому цього року. В зв’язку з успіхом гру продовжили на другий сезон.

Розробник ігор інвестує в Animoca Brands, орієнтовану на ігри з використанням блокчейн і Web 3.0, а також The Sandbox — «децентралізований метавсесвіт» з продажу віртуальної нерухомості.

Заплановано створення нового бренду NFT та інтелектуальної власності.

Square Enix хоче встановити нормативну ясність та керівні принципи для ігор з використанням блокчейн, розв’язати проблему масштабованості та розглянути можливість створення корпоративного венчурного підрозділу.

Японський розробник ігор, в управлінні якого знаходяться активи на суму 3 мільярди доларів та успішна франшиза Final Fantasy, на початку травня продав холдингу Embracer Group ігрові студії Crystal Dynamics, Eidos Montreal та Square Enix Montreal разом з франшизами Deus Ex, Thief та Tomb Raider за 300 мільйонів доларів.

Розробками ігор для Square Enix надалі займуться японські студії Square Enix External Studios та Square Enix Collective. А закордонні студії компанії продовжать видавати такі франшизи, як Just Cause, Outriders та Life is Strange.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.