Дані Statcounter про ринок браузерів за лютий 2023 року говорять про можливу втрату Microsoft Edge звання другого за популярністю настільного браузера на користь Apple Safari.
Частка Google Chrome на ринку в лютому становила 66,12%. Його високий показник упав лише на 0,29 пункту порівняно із січнем 2023 року. Microsoft Edge посідає друге місце з 10,84% (-0,24), а Apple Safari посідає третє місце з 10,14% (+0,83). Microsoft Edge раніше знаходився на безпечній відстані від свого конкурента на MacOS, але тепер Safari наблизився впритул.
Firefox навряд чи обжене будь-який браузер, оскільки його частка становить 6,84% (-0,03). Opera замикає п’ятірку найкращих настільних браузерів із 3,21% (-0,2).
На мобільному ринку суттєвих змін не сталося. Google Chrome та Apple Safari ділять майже 90% ринку, решту дісталося Samsung Interne Browsert, Opera, UC Browser та іншим менш популярним варіантам. Microsoft Edge має надто малу частку, щоб потрапити на графіки Statcounter, інтеграція Edge з ШІ Bing на Android та iOS навряд чи допоможе змінити ситуацію.
Сукупний ринок десктопних та мобільних браузерів виглядає так:
Детальніше ознайомитися зі звітом Statcounter щодо браузерів за лютий можна на офіційному сайті, який надає й безліч інших цікавих наочних порівнянь.
Джерело: Neowin