Суд оприлюднив презентацію Apple про конфіденційність із 2013-го. Дісталося всім конкурентам

Опубликовал
Юрій Орос

Антимонопольний процес Міністерства юстиції США проти Google забезпечив доступ до презентації для Тіма Кука 2013 року, де Apple аналізує політику конфіденційності конкурентів, зокрема Google, виставляючи їх не в найкращому світлі. В одному зі слайдів говориться прямим текстом: «Android — це масивний пристрій для стеження».

Слайди відредаговано, щоб прибрати інформацію, яка не стосується судового розгляду, передає ArsTechnica. На слайді «Хронології приватності» викреслені певні дати й події. Там згадуються «впровадження Facebook у 2007 році функції Beacon, яка відстежує користувачів, навіть якщо вони відмовляються від неї», і запуск Microsoft «IE8 з вимкненими за замовчуванням налаштуваннями конфіденційності». Внизу є цікава нотатка дрібним текстом:

Автоматичне забезпечення конфіденційності для споживачів ускладнить для Microsoft отримання прибутку від продажу онлайн-реклами. Microsoft створила свій браузер таким чином, що користувачі повинні свідомо вмикати налаштування конфіденційності кожного разу, коли вони запускають програмне забезпечення.

Онлайн-курс "Нотації BPMN" від Laba.
Опануйте мову BPMN для візуалізації бізнес-процесів, щоб впорядкувати хаос у них.Після курсу ви точно знатимете, що саме обрати для розв’язання завдань вашого бізнесу.
Дізнатись більше

На слайді Accounts (Облікові записи) Apple зазначає, що її екосистема дає змогу створювати окремі облікові записи для iCloud, App Store та iTunes Store на одному пристрої, а Siri, застосунок Maps та рекламний сервіс iAd «не використовують Apple ID». Для порівняння, Google «об’єднує дані в різних сервісах», не підтримуючи окремі облікові записи, і «єдиним адекватним варіантом використання є повна автентифікація».

Apple особливо критикує телефони Samsung на Android. Після використання S-Voice від Samsung, який вже припинив своє існування, «подальші дані голосового пошуку надсилаються до Vlingo (бекенд для S Voice) і не можуть бути відключені…».

На слайді, присвяченому Картам, Apple просто зазначає, що «в Картах не показуються рекламні оголошення», і немає зв’язку між застосунком і користувацьким Apple ID або iAd. «Вся активність у Google Картах пов’язана з обліковим записом Google і змішується з рекламними даними». Схожа конструкція й на слайді Пошуку та реклами: «Пошукові запити прив’язані до облікових записів Google, і все це змішано з іншими сервісами», — зазначає Apple.

Наприкінці Тіму Куку нагадали цитату Стіва Джобса 2010 року про те, що «Apple ставиться до конфіденційності надзвичайно серйозно». Таке враження, що це підготовлено не для людини, яка знається на роботі своєї компанії, а для стороннього спостерігача. Наче від початку готувалися до цього суду.

Disqus Comments Loading...