На YouTube-каналі CarWow вийшло відео з тестуванням шістьох електромобілів. Автори намагалися з’ясувати, яка модель забезпечує найбільший пробіг від повністю зарядженого акумулятора, та чи відповідають фактичні результати автономності показникам, заявленим виробниками.
В тестуванні брали участь наступні моделі електромобілів:
В CarWow прагнули зробити тест максимально репрезентативним для реальних умов. Тому команда вирішила їздити на цих електромобілях по Великобританії, як звичайна людина. З цією метою автомобілі перевели в стандартні режими руху, використовували обігрівач, їхали з обмеженням швидкості. Щойно почали з’являтися попереджувальні сигнали про малий запас енергії в батареї, водії перемикалися на енергозберігаючий режим керування та намагалися максимізувати запас ходу. Дощ на трасі додав ще один елемент реальності.
В короткому підсумку, можна зазначити, що жоден електромобіль в реальних умовах використання не зміг забезпечити запас ходу, заявлений виробником. Найближчим до заявленої автономності виявилась модель Mercedes EQE – 94%. Porsche Taycan зміг проїхати найбільшу дистанцію. Це не дивно, враховуючи, що він оснащений батареєю найбільшої місткості. Найбільш ефективним виявився електромобіль Tesla Model 3, який на 1 кВтг забезпечує пробіг близько 7,6 км. З погляду загальної пройденої відстані, Tesla Model 3 перемогла три моделі з більшими акумуляторами.
З докладними характеристиками та результатами тестування можна ознайомитися в наступній таблиці.
Модель | Батарея | Фактична автономність | Фактична ефективність | Заявлена автономність (WLTP) | % заявленої автономності |
Porsche Taycan | 97 кВтг | 592 км | 6,1 км/кВтг | 678 км | 88% |
Mercedes EQE | 89 кВтг | 575 км | 6,4 км/кВтг | 612 км | 94% |
Tesla Model 3 | 75 кВтг | 566 км | 7,6 км/кВтг | 628 км | 90% |
Polestar 2 | 79 кВтг | 534 км | 6,8 км/кВтг | 653 км | 82% |
BYD Seal | 82,5 кВтг | 499 км | 6,1 км/кВтг | 570 км | 87,5% |
BMW i5 | 81 кВтг | 476 км | 6,0 км/кВтг | 583 км | 82% |
І ще одне. Навіть після того, як електромобіль показує нуль км запасу ходу, зазвичай у нього ще залишається енергії на кілька кілометрів пробігу.
Джерело: insideevs