Tesla та McDonald’s запускають у Китаї «Cyber Spoon» — ложку для морозива McFlurry за $4, натхненну Cybertruck. Щоправда, гендиректор автовиробника Ілон Маск, схоже, не знав про таку рекламну акцію й на початку обізвав її фейком.
Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному обліковому записі Tesla в Weibo у Китаї, для продажу розроблять 50 000 «кіберложок».
Маск тим часом у коментарі під дописом шанувальника Tesla Сойєра Мерріта про «Cyber Spoon» назвав цю новину «фейком».
Утім Мерріт роз’яснив Ілону, що інформація взята з офіційних соціальних мереж автовиробника, на що мільярдер відповів:
«У такому випадку я обов’язково її куплю!»
Tesla, безсумнівно, перемістила Cybertruck у центр уваги в тому, що стосується запуску індивідуальних тематичних товарів. Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа та домашню зарядку для електромобілів.
Cybertruck — один з найочікуваніших продуктів Tesla, виробництво якого нарешті стартувало у липні. Нині на кіберавтівку оформлено понад 1,9 млн попередніх замовлень, хоча вона і надходить із затримкою у два роки.