Рубрики НовиниWTF

Tesla в Китаї у співпраці з McDonald’s випустила ложку для McFlurry у стилі Cybertruck, яку Маск спочатку назвав фейком

Опубликовал
Катерина Даньшина

Tesla та McDonald’s запускають у Китаї «Cyber ​​Spoon» — ложку для морозива McFlurry за $4, натхненну Cybertruck. Щоправда, гендиректор автовиробника Ілон Маск, схоже, не знав про таку рекламну акцію й на початку обізвав її фейком.

Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному обліковому записі Tesla в Weibo у Китаї, для продажу розроблять 50 000 «кіберложок».

Маск тим часом у коментарі під дописом шанувальника Tesla Сойєра Мерріта про «Cyber ​​Spoon» назвав цю новину «фейком».

Курс Power Skills For Tech від Enlgish4IT.
Зменшіть кількість непорозумінь на робочому місці та станьте більш ефективним у спілкуванні в мультикультурній команді. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Реєстрація на курс

Утім Мерріт роз’яснив Ілону, що інформація взята з офіційних соціальних мереж автовиробника, на що мільярдер відповів:

«У такому випадку я обов’язково її куплю!»

Tesla, безсумнівно, перемістила Cybertruck у центр уваги в тому, що стосується запуску індивідуальних тематичних товарів. Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа та домашню зарядку для електромобілів.

Cybertruck — один з найочікуваніших продуктів Tesla, виробництво якого нарешті стартувало у липні. Нині на кіберавтівку оформлено понад 1,9 млн попередніх замовлень, хоча вона і надходить із затримкою у два роки.

Disqus Comments Loading...