Новини WTF 07.09.2023 о 09:35 comment views icon

Tesla в Китаї у співпраці з McDonald’s випустила ложку для McFlurry у стилі Cybertruck, яку Маск спочатку назвав фейком

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Tesla та McDonald’s запускають у Китаї «Cyber ​​Spoon» — ложку для морозива McFlurry за $4, натхненну Cybertruck. Щоправда, гендиректор автовиробника Ілон Маск, схоже, не знав про таку рекламну акцію й на початку обізвав її фейком.

Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному обліковому записі Tesla в Weibo у Китаї, для продажу розроблять 50 000 «кіберложок».

Маск тим часом у коментарі під дописом шанувальника Tesla Сойєра Мерріта про «Cyber ​​Spoon» назвав цю новину «фейком».

Утім Мерріт роз’яснив Ілону, що інформація взята з офіційних соціальних мереж автовиробника, на що мільярдер відповів:

Кіноклуб "Забагато драми" від Skvot.
10 лекцій та 10 практикумів, щоб зрозуміти мистецтво кіномови.Сформуй власний смак та бібліотеку фільмів і навчись писати рецензії.
Програма кіноклубу

«У такому випадку я обов’язково її куплю!»

Tesla, безсумнівно, перемістила Cybertruck у центр уваги в тому, що стосується запуску індивідуальних тематичних товарів. Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа та домашню зарядку для електромобілів.

Cybertruck — один з найочікуваніших продуктів Tesla, виробництво якого нарешті стартувало у липні. Нині на кіберавтівку оформлено понад 1,9 млн попередніх замовлень, хоча вона і надходить із затримкою у два роки.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: