С
Цей тиждень видався невдалим для Tesla, яка вже втретє оголошує про відкликання своїх електромобілів.
The Wall Street Journal повідомляє, що автовиробник відкликав загалом 80 561 автомобіль у Китаї через проблеми з програмним забезпеченням і ременями безпеки. Згідно з даними Державної адміністрації з регулювання ринку країни, збої в управлінні батареями, які впливають на 67 698 автомобілів Model S і Model X, можуть призвести до несподіваних зупинок, а 12 863 седанів Model 3 мають проблеми з ременями безпеки.
Як і у випадку з деякими попередніми відкликаннями, Tesla виправляє проблеми за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення. Невідомо, чи призвели недоліки до ДТП або травм, і чи вони безпосередньо пов’язані з минулими несправностями. У лютому Tesla відкликала 817 143 автомобілів у всій лінійці через дефект функції звукового сигналу ременя безпеки.
Це вже третє відкликання компанії Ілона Маска за тиждень. Раніше Tesla відкликала майже 30 000 позашляховиків Model X через погану роботу подушок безпеки та 321 000 Model 3 і Model Y через програмний збій у роботі задніх ліхтарів.
Водночас це відбувається на тлі численних відкликань протягом решти 2022 року, зокрема понад 1 мільйон транспортних засобів відкликали через те, що “система автоматичного реверсу вікна неправильно реагувала під час виявлення перешкод”, і тому “вікно під час закриття могло затискати водія або пасажира”.
Такі відкликання можуть завдати шкоди репутації Tesla. Нещодавно журнал Consumer Reports розмістив автовиробника на останньому місці в рейтингу свого щорічного дослідження надійності.
Раніше Мін’юст США розпочав розслідування щодо Tesla — після десятка ДТП, зокрема й смертельних, за участю її автопілота. Прокурори з’ясовують, чи не ввела компанія в оману споживачів, інвесторів та регуляторів, роблячи необґрунтовані заяви про можливості своєї технології допомоги водієві.
Джерело: Engadget