Рубрики Новини

Tesla виявляє пристрої, які вводять в оману її автопілот і дозволяють не тримати руки на кермі

Опублікував Катерина Даньшина

Tesla наполягає, щоб водії тримали руки на кермі під час використання її автопілоту та бета-версії Full Self-Driving (FSD), однак раніше не могла цього проконтролювати. Програмне забезпечення автовиробника дозволяє виявляти лише крутний момент керма, тому Tesla регулярно просить водіїв час від часу ним рухати.

Це, своєю чергою, підштовхнуло деяких клієнтів використовувати те, що називають “пристроями ураження”. Один із продуктів називається Autopilot Buddy і компанія Dolder, Falco and Reese Partners LLC описує його наступним чином на своєму вебсайті:

“Autopilot Buddy” відновлює використання “Autosteer” на автомобілях Tesla до більш ранніх можливостей прошивки 7″

Виробник посилається на попередню версію програмного забезпечення Tesla, де були менш агресивні попередження про утримання керма. А, пристрій за 199 доларів, по суті, просто чіпляється до керма автівок — і здається, що наче хтось тримає його.

Пристрої дуже активно просувались блогерами, утім Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) вже втрутилась і заборонила їх продаж. А Tesla нині намагається розв’язувати проблему безпосередньо за допомогою свого програмного забезпечення.

Teslascope, який вивчає оновлення програмного забезпечення виробника електромобілів, знайшов щось цікаве в останньому бета-оновленні FSD: Tesla тепер може виявляти пристрої ураження автопілота, і у випадку їх виявлення примушує водіїв вимикати автопілот. 

Це цікавий новий підхід до проблеми, оскільки бета-версія Full Self-Driving від Tesla нині поширюється для всіх, хто придбав пакет FSD у Північній Америці.

Оскільки технологія все ще перебуває в бета-версії та, безсумнівно, небезпечна, якщо водії не звертають на неї уваги, Tesla намагається знайти способи переконатися, що користувачі дійсно тримають руки на кермі та готові взяти авто під свій контроль у будь-який час.

Tesla також все частіше використовує свою камеру в салоні для моніторингу уваги водія, і відомо, що вона надсилає попередження, коли ті не дивляться на дорогу.

Раніше Мін’юст США розпочав розслідування після десятка аварій за участю автопілота Tesla (деякі закінчилися смертельними наслідками). Прокурори з’ясовують, чи не ввела компанія в оману споживачів, інвесторів та регуляторів, роблячи необґрунтовані заяви про можливості своєї технології допомоги водієві.

Джерело: Electrek