Tesla наполягає, щоб водії тримали руки на кермі під час використання її автопілоту та бета-версії Full Self-Driving (FSD), однак раніше не могла цього проконтролювати. Програмне забезпечення автовиробника дозволяє виявляти лише крутний момент керма, тому Tesla регулярно просить водіїв час від часу ним рухати.
Це, своєю чергою, підштовхнуло деяких клієнтів використовувати те, що називають “пристроями ураження”. Один із продуктів називається Autopilot Buddy і компанія Dolder, Falco and Reese Partners LLC описує його наступним чином на своєму вебсайті:
“Autopilot Buddy” відновлює використання “Autosteer” на автомобілях Tesla до більш ранніх можливостей прошивки 7″
Виробник посилається на попередню версію програмного забезпечення Tesla, де були менш агресивні попередження про утримання керма. А, пристрій за 199 доларів, по суті, просто чіпляється до керма автівок — і здається, що наче хтось тримає його.
Пристрої дуже активно просувались блогерами, утім Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) вже втрутилась і заборонила їх продаж. А Tesla нині намагається розв’язувати проблему безпосередньо за допомогою свого програмного забезпечення.
Teslascope, який вивчає оновлення програмного забезпечення виробника електромобілів, знайшов щось цікаве в останньому бета-оновленні FSD: Tesla тепер може виявляти пристрої ураження автопілота, і у випадку їх виявлення примушує водіїв вимикати автопілот.
The latest version of Full Self-Driving Beta (V10.69.3.1) can detect some forms of autopilot defeat devices and will be slowly adapted over time as new methods are discovered by Tesla.
If detected, it will result in a forced autopilot disengagement; resulting in strikes.
— Teslascope (@teslascope) November 25, 2022
Це цікавий новий підхід до проблеми, оскільки бета-версія Full Self-Driving від Tesla нині поширюється для всіх, хто придбав пакет FSD у Північній Америці.
Tesla Full Self-Driving Beta is now available to anyone in North America who requests it from the car screen, assuming you have bought this option.
Congrats to Tesla Autopilot/AI team on achieving a major milestone!
— Elon Musk (@elonmusk) November 24, 2022
Оскільки технологія все ще перебуває в бета-версії та, безсумнівно, небезпечна, якщо водії не звертають на неї уваги, Tesla намагається знайти способи переконатися, що користувачі дійсно тримають руки на кермі та готові взяти авто під свій контроль у будь-який час.
Tesla також все частіше використовує свою камеру в салоні для моніторингу уваги водія, і відомо, що вона надсилає попередження, коли ті не дивляться на дорогу.
Раніше Мін’юст США розпочав розслідування після десятка аварій за участю автопілота Tesla (деякі закінчилися смертельними наслідками). Прокурори з’ясовують, чи не ввела компанія в оману споживачів, інвесторів та регуляторів, роблячи необґрунтовані заяви про можливості своєї технології допомоги водієві.
Джерело: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: