Source: Patrick T. Fallon/AFP via Getty Images
За даними CBS, недільна трансляція Суперкубка зібрала найбільшу аудиторію в історії існування однієї телевізійної мережі в США: 123,4 мільйона глядачів — на 7% більше за попередній максимум у 115,1 млн для матчу НФЛ 2023 року.
Загальне число включало 120 млн глядачів у мережі CBS і Paramount+ (потоковому сервісі материнської компанії Paramount Global), а також трансляції на дитячому каналі Nickelodeon та інших.
Супербоул-2024 зрештою відзначився перемогою Канзас Сіті Чіфс над Сан-Франциско Фортинайнерс після драматичного переходу в овертайм.
Фінальна гра зазвичай пропонує найбільший рекламний майданчик для компаній, які цьогоріч не прогадали (судячи з результатів перегляду) та не пошкодували щонайменше $7 млн за один 30-секундний ролик. Торік Fox Corp. зібрала $500 мільйонів на рекламі у трансляції.
З інших рекордів — найбільша загальна сума ставок на велику гру в історії. Згідно з даними Комісії з контролю за іграми штату Невада вона сягнула $185,6 млн (на 21% більше ніж торік) і перевершила попередню найвищу позначку 2022 року у $179,8 млн.
Цікаво, що ажіотаж до гри був підкріплений великою увагою до стосунків тайт-енда
«Вона, безсумнівно, примножує аудиторію НФЛ», — сказав виконавчий директор Paramount Global Боб Бакіш в інтерв’ю Bloomberg.
За даними Variety, який посилається на дослідження Numerator, близько 20% глядачів Супербоулу-2024 сказали, що вболівають за Канзас Сіті саме через стосунки Келсі зі Свіфт. Загалом 48% опитаних сказали, що обирають Чіфс, у порівнянні з 37% за Фортинайнерс і 13% за жодну з команд (решта в категорії «не знаю»).
Водночас 34% глядачів вважали, що Свіфт «відвертає» увагу від гри НФЛ — і така сама кількість заявили, що «дещо» або «повністю» не згодні з цим твердженням.