Рубрики Новини

Twitter просить повернутися на роботу звільнених раніше працівників та відкладає запуск платної підписки Blue до завершення проміжних виборів у США

Опубликовал
Вадим Карпусь

Незабаром після того, як Ілон Маск купив Twitter за $44 млрд, компанія звільнила безліч своїх співробітників – близько половини всього персоналу. Але виявилося, що без ключових співробітників компанія не може функціонувати належним чином, і тепер Twitter звернулася до десятків звільнених співробітників із проханням знову повернутися на роботу.

Джерела, знайомі з особливостями повернення співробітників, поділилися деякими подробицями. Як виявилося, деяких зі співробітників було звільнено помилково. Ще деяких співробітників звільнили ще до того, як керівництво усвідомило, що їхня робота та досвід можуть знадобитися для створення нових функцій, які хоче реалізувати Маск.

Зазначимо, минулого тижня Twitter звільнила близько 3700 людей, надіславши їм повідомлення електронною поштою. Це рішення було ухвалено для зниження витрат після придбання компанії Ілоном Маском. Багато співробітників дізналися, що втратили роботу, після того, як був раптово припинений їхній доступ до загальнокорпоративних систем, таких як електронна пошта та Slack. Прохання до співробітників про повернення демонструють, наскільки квапливим та хаотичним був процес.

«Що стосується скорочення чисельності Twitter, на жаль, у компанії немає вибору, коли компанія втрачає понад $4 млн на день», – написав Маск.

Онлайн-курс "Предметний дизайн" від Skvot.
Навчіться створювати функціональні, трендові та ергономічні дизайни меблів та предметів інтер’єру.
Детальніше про програму курсу і лекторів

За словами обізнаних людей. Після звільнень у компанії залишилося близько 3700 працівників. Маск підштовхує тих, хто залишається в Twitter, щоб вони швидко впроваджували нові функції. У деяких випадках співробітники навіть ночували в офісі, щоб укластися в нові терміни.

Зазначимо, крім скорочення видатків нове керівництво Twitter також намагається збільшити доходи компанії. Наприклад, впроваджується дорожча передплата Blue вартістю $7,99 на місяць. Вона пропонує значок перевіреного профілю (з «синьою галочкою»), довші аудіо- та відеоповідомлення та вдвічі менша кількість реклами.

Компанія планувала якнайшвидше запустити підписку Blue. Маск вимагав запровадити її до 7 листопада. Але стало відомо, що Twitter відкладає запуск цієї функції до завершення проміжних виборів у США, які відбуватимуться цього тижня. Таке рішення ухвалено у зв’язку з побоюваннями, що «перевірені» користувачі, які видають себе за політиків та агентства новин, можуть викликати плутанину. Тому, як випливає із внутрішньої службової записки, керівники «ухвалили рішення перенести запуск цього релізу на 9 листопада, після виборів».

Джерело: Bloomberg, The Verge

Disqus Comments Loading...