У 1 кварталі Vodafone Україна втратила 400 тисяч абонентів (за рахунок клієнтів передплати). При цьому прибуток зріс на 10%

Опубликовал
Тетяна Нечет

Мобільний оператор Vodafone Україна, що входить до складу NEQSOL Holding (Азербайджан), опублікував звіт про результати роботи у 1-му кварталі 2022 року. Через війну компанія мала багато витрат, пов’язаних з аварійними роботами, допомогою країні та клієнтам, масової міграції клієнтів за кордон. Тому зростання ключових фінансових показників за звітний період було досягнуто завдяки успішним результатам перших двох місяців кварталу (січень-лютий). Про це повідомила пресслужба Vodafone Україна.

Дохід Vodafone Україна в 1 кварталі зріс на 10% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становить майже 5,2 млрд грн. Показник OIBDA (Operating Income Before Depreciation and Amortization — фінансовий показник, що означає операційний дохід до вирахування амортизації основних засобів та нематеріальних активів), зріс на 15% і перевищив 2,9 млрд грн. Маржа OIBDA зросла на 2,6 — до 56,7%. Водночас чистий прибуток склав 515 млн грн (зменшення здебільшого зумовлено коливаннями валютного курсу).

У березні компанія під’єднала своїм клієнтам безоплатні послуги у роумінгу на суму 127 млн грн. Також на фінансові результати позитивно вплинули прибутки від фіксованого бізнесу завдяки роботі Vega — нового активу у групі Vodafone. Капітальні інвестиції у 1 кварталі становили 376 млн грн. Понад 90% мережі Vodafone працює.

«Війна спричинила масові міграції, і це суттєво вплинуло на розмір абонентської бази. За результатами першого кварталу абонентська база зменшилася на 400 тисяч клієнтів шляхом підписки. Загалом 1,6 млн клієнтів Vodafone вимушено перебувають за межами країни», — сказано в публікації.

Онлайн-курс "QA Automation" від robot_dreams.
Це 70% практики, 30% теорії та проєкт у портфоліо.Навчіться запускати перевірку сотень опцій одночасно, натиснувши лише одну кнопку.
Детальніше про курс

Також Vodafone у березні почала надавати своїм українським клієнтам послугу «Доступний роумінг», доступну нині у 27 країнах Європи. Це безоплатне підключення пакетів мобільного інтернету, хвилин для розмов та повідомлень. З початку війни компанія надала своїм клієнтам безоплатні послуги в Україні на суму 230 млн грн, за кордоном — на суму 330 млн грн.

Станом на кінець квітня 13 млн клієнтів вже скористалися безоплатними послугами в Україні. Протягом війни Vodafone надіслав 170 млн інформаційних SMS на замовлення органів державної влади. Обсяг гуманітарної та прямої фінансової допомоги компанії країні загалом становив уже 160 млн грн.

Disqus Comments Loading...