Новини

У 1 кварталі Vodafone Україна втратила 400 тисяч абонентів (за рахунок клієнтів передплати). При цьому прибуток зріс на 10%

У 1 кварталі Vodafone Україна втратила 400 тисяч абонентів (за рахунок клієнтів передплати). При цьому прибуток зріс на 10%

Мобільний оператор Vodafone Україна, що входить до складу NEQSOL Holding (Азербайджан), опублікував звіт про результати роботи у 1-му кварталі 2022 року. Через війну компанія мала багато витрат, пов’язаних з аварійними роботами, допомогою країні та клієнтам, масової міграції клієнтів за кордон. Тому зростання ключових фінансових показників за звітний період було досягнуто завдяки успішним результатам перших двох місяців кварталу (січень-лютий). Про це повідомила пресслужба Vodafone Україна.

Дохід Vodafone Україна в 1 кварталі зріс на 10% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і становить майже 5,2 млрд грн. Показник OIBDA (Operating Income Before Depreciation and Amortization — фінансовий показник, що означає операційний дохід до вирахування амортизації основних засобів та нематеріальних активів), зріс на 15% і перевищив 2,9 млрд грн. Маржа OIBDA зросла на 2,6 — до 56,7%. Водночас чистий прибуток склав 515 млн грн (зменшення здебільшого зумовлено коливаннями валютного курсу).

У березні компанія під’єднала своїм клієнтам безоплатні послуги у роумінгу на суму 127 млн грн. Також на фінансові результати позитивно вплинули прибутки від фіксованого бізнесу завдяки роботі Vega — нового активу у групі Vodafone. Капітальні інвестиції у 1 кварталі становили 376 млн грн. Понад 90% мережі Vodafone працює.

«Війна спричинила масові міграції, і це суттєво вплинуло на розмір абонентської бази. За результатами першого кварталу абонентська база зменшилася на 400 тисяч клієнтів шляхом підписки. Загалом 1,6 млн клієнтів Vodafone вимушено перебувають за межами країни», — сказано в публікації.

Також Vodafone у березні почала надавати своїм українським клієнтам послугу «Доступний роумінг», доступну нині у 27 країнах Європи. Це безоплатне підключення пакетів мобільного інтернету, хвилин для розмов та повідомлень. З початку війни компанія надала своїм клієнтам безоплатні послуги в Україні на суму 230 млн грн, за кордоном — на суму 330 млн грн.

Станом на кінець квітня 13 млн клієнтів вже скористалися безоплатними послугами в Україні. Протягом війни Vodafone надіслав 170 млн інформаційних SMS на замовлення органів державної влади. Обсяг гуманітарної та прямої фінансової допомоги компанії країні загалом становив уже 160 млн грн.

Vodafone слідом за «Київстаром» скасував тарифікацію трафіку в популярних додатках для навчання та роботи


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: