У Apple рекордні квартальні продажі iPhone та майже 1 млрд активних передплат

Опубликовал
Катерина Даньшина

Apple оприлюднила звіт про доходи в минулому фінансовому кварталі (завершився 1 квітня 2023 року), де компанія встановила березневий квартальний рекорд виторгу від iPhone і досягла 1 млрд активних передплатників.

Загалом компанія заробила $94,8 млрд – це на 3% менше, ніж торік, але більше, ніж очікували аналітики. Чистий прибуток Apple склав $24,16 млрд, а прибуток на акцію – $1,52.

Квартальні продажі за категоріями:

  • iPhone: $51,33 млрд (в порівнянні з $48,84 млрд торік)
  • Mac: $7,17 млрд (в порівнянні $7,80 млрд торік)
  • iPad: $6,67 млрд (в порівнянні $6,69 млрд торік)
  • Пристрої для носіння, дім та аксесуари: $8,76 млрд (в порівнянні $8,43 млрд торік)
  • Послуги: $20,91 млрд (в порівнянні з $20,97 млрд торік)

Високі показники доходу від послуг в основному зумовлені зростанням передплат, які оформили клієнти Apple в App Store, iCloud, AppleCare тощо.

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Ithillel.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

Нині компанія звітує про понад 975 млн активних передплат – де 40 млн додались протягом останніх трьох місяців, і понад 150 млн загалом за останній рік. За словами фінансового директора Apple Луки Маестрі, ще три роки тому Apple мала лише половину з сьогоднішньої кількості передплат.

Оновлення щодо конкретної кількості активних пристроїв не надали, окрім посилання на «понад 2 мільярди», про які компанія оголошувала ще в лютому.

Генеральний директор Apple Тім Кук в інтерв’ю CNBC сказав, що попри важку макроекономічну ситуацію, компанія не розглядає широкі скорочення.

«Ми продовжуємо інвестувати в довгостроковій перспективі та керуємо нашими цінностями, включно з досягненням значного прогресу в створенні вуглецево-нейтральних продуктів і ланцюжків поставок до 2030 року».

Disqus Comments Loading...