Новини IT-бізнес 05.05.2023 о 11:39 comment views icon

У Apple рекордні квартальні продажі iPhone та майже 1 млрд активних передплат

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Apple оприлюднила звіт про доходи в минулому фінансовому кварталі (завершився 1 квітня 2023 року), де компанія встановила березневий квартальний рекорд виторгу від iPhone і досягла 1 млрд активних передплатників.

Загалом компанія заробила $94,8 млрд – це на 3% менше, ніж торік, але більше, ніж очікували аналітики. Чистий прибуток Apple склав $24,16 млрд, а прибуток на акцію – $1,52.

Квартальні продажі за категоріями:

  • iPhone: $51,33 млрд (в порівнянні з $48,84 млрд торік)
  • Mac: $7,17 млрд (в порівнянні $7,80 млрд торік)
  • iPad: $6,67 млрд (в порівнянні $6,69 млрд торік)
  • Пристрої для носіння, дім та аксесуари: $8,76 млрд (в порівнянні $8,43 млрд торік)
  • Послуги: $20,91 млрд (в порівнянні з $20,97 млрд торік)

Високі показники доходу від послуг в основному зумовлені зростанням передплат, які оформили клієнти Apple в App Store, iCloud, AppleCare тощо.

Нині компанія звітує про понад 975 млн активних передплат – де 40 млн додались протягом останніх трьох місяців, і понад 150 млн загалом за останній рік. За словами фінансового директора Apple Луки Маестрі, ще три роки тому Apple мала лише половину з сьогоднішньої кількості передплат.

Оновлення щодо конкретної кількості активних пристроїв не надали, окрім посилання на «понад 2 мільярди», про які компанія оголошувала ще в лютому.

Курс English For IT: Communication від Enlgish4IT.
Почни легко працювати та спілкуватися з мультикультурними командами та міжнародними клієнтами. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Інформація про курс

Генеральний директор Apple Тім Кук в інтерв’ю CNBC сказав, що попри важку макроекономічну ситуацію, компанія не розглядає широкі скорочення.

«Ми продовжуємо інвестувати в довгостроковій перспективі та керуємо нашими цінностями, включно з досягненням значного прогресу в створенні вуглецево-нейтральних продуктів і ланцюжків поставок до 2030 року».


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: