Рубрики НовиниІгри

Ubisoft експериментує з рекламою всередині ігор — банер помітили в Assassin’s Creed Odyssey (оновлено)

Опублікував Юрій Орос

Assassin’s Creed Odyssey тепер показує величезну спливаючу рекламу посеред ігрового процесу, всупереч тому, що на момент виходу у 2018 році це була повністю платна преміумверсія гри.

Користувач @Fab_XS_ поділився відео на X (Twitter), на якому демонструється банер з пропозицією придбати Assassin’s Creed Mirage із 20% знижкою перед екраном меню в Assassin’s Creed Odyssey, протягом 3 секунд після натиску на кнопку паузи.

За словами Fab_XS_, така реклама висвітлюється в деяких користувачів на консолях Xbox та PlayStation. Конкретно це відео записане на платформі Microsoft.

Для деяких жанрів реклама є звичним явищем, зокрема в спортивних та перегонових іграх вона завжди була присутня на стадіонах та автодромах, проте це частина сетингу, або пропонували придбати нову частину FIFA або F1 в головному меню. Проте це більше схоже на умовно-безкоштовні мобільні ігри, як Angry Birds, де треба час від часу спостерігати рекламу для переходу на наступний рівень. Втім, для консольних ігор за повний цінник — це звісно нововведення.

UPD: після розголосу Ubisoft спробувала виправдатися, заявивши про «технічну проблему», повідомляє The Verge.

Це стало результатом технічної помилки, яку ми виправили, як тільки дізналися про проблему.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.