11 серпня після одного місяця в «беті» «Укрзалізниця» у партнерстві з Mastercard запустила новий мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на iOS та Android.
«Укрзалізниця» наголошує, що саме вона є прямим продавцем квитків через новий застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною — без додаткових комісій, які можуть брати партнерські сервіси (Приват Банк, Tickets.ua, Proizd.ua та інші). Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо у мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки й зберегти їх в застосунку для оплат. Після оплати квиток можна додати в гаманець Apple Wallet чи Google Wallet.
За його допомогою можна:
«Укрзалізниці» також повідомляє, що наступним етапом її плану диджиталізації стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей та бронювання лаунжу. Поки що конкретних термінів впровадження нових онлайн-сервісів перевізник не повідомляє.
Щодо старого застосунку «Укрзалізниці» під назвою «Залізничні квитки», його запуск відбувся у лютому 2017 року на Android, а у липні того ж року — на iOS. Також можна згадати про скандал у 2019 році, коли «Укрзалізниця» звинуватила колишнього партнера — розробника booking.uz.gov.ua — у крадіжці понад 50 млн грн та анонсувала розробку власного онлайн-сервісу з продажу квитків. У межах оновленої стратегії ровитку онлайн-сервісів у січні 2021 року національний перевізник запустив свій перший чат-бот у Viber та Telegram, а наприкінці минулого року він з’явився також Facebook Messenger та Apple Messages. До речі, на минулому тижні у чат-боті Apple Messages з’явилася можливість оплати квитків через Apple Pay.