VW відроджує бренд Scout — електропікап вийде у 2023 році

Опубликовал
Максим Григор'єв

Volkswagen Group оголосила про плани повернути легендарну марку позашляховиків Scout. За словами генерального директора компанії Герберта Дісса, «це історична можливість увійти до привабливого сегменту пікапів».

Відповідно до цієї стратегії Volkswagen Group запустить повністю електричний пікап і позашляховик у Сполучених Штатах, оскільки вони будуть спроєктовані та вироблені там під ім’ям культового американського бренду Scout, який буде створено як незалежна компанія для виходу на ринок електромобілів.

Як підтверджено, перші прототипи цих моделей будуть представлені у 2023 році, а через три роки розпочнеться серійне виробництво, що дозволить розширити портфель Volkswagen Group.

Останнім часом багато брендів запустили свої версії електрифікованих пікапів у США, як у випадку з Ford F-150 Lightning або Rivian R1T та R1S. Тепер Volkswagen Group має намір конкурувати з ними оновленим Scout.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Досягнення успіху в сегментах R-SUV і пікапів є ключовим моментом на ринку Північної Америки для компанії, який дозволить збільшити свою присутність на одному з найбільш зростальних ринків світу.

Арно Антліц, фінансовий директор Volkswagen AG, прокоментував, що повернення Scout як електричний бренд — це план, узгоджений з новою моделлю управління концерну, який складається з невеликих компаній, що діють з більшою гнучкістю, використовуючи переваги технологічної платформи автомобільного гіганта та створення синергетичних відносин. ними.

Наразі жодних подробиць про технічні аспекти двох нових автомобілів не повідомляється, тому нам доведеться задовольнятися двома ескізами, опублікованими брендом, до публікації нової інформації про них.

Disqus Comments Loading...