«Вибачте»: Unity частково відмовилася від своїх спірних планів додаткової монетизації ігрового рушія

Опубликовал
Вадим Карпусь

Близько двох тижнів тому Unity оголосила про плани стягувати з розробників плату за кожне завантаження гри, яка використовує рушій Unity Engine. Залежно від низки умов розмір комісії Unity Runtime Fee може становити від $0,005 до $0,20 (на додаток до щорічної плати за передплату).

Після розгромної критики та навіть бойкоту з боку розробників ігор компанія пізніше вибачилася і заявила, що планує внести зміни до нової моделі монетизації, про яку повідомить найближчими днями. Зрештою, наприкінці минулого тижня Unity докладно розповіла про ці зміни.

По-перше, Unity підтвердила, що більше не стягуватиме плату за встановлення з розробників, які використовують плани Unity Personal або Plus. Нова комісія Unity Runtime Fee застосовуватиметься лише до передплатників Unity Pro та Unity Enterprise.

Що ще важливіше, комісія не застосовуватиметься до існуючих ігор. Вона торкнеться лише тих проєктів, які створені на базі версії Long Term Support (LTS), випущеної у 2024 році або пізніше (або оновлені на базі цієї версії).

Англійська для IT від Englishdom.
В межах курсу можна освоїти ключові ІТ-теми та почати без проблем говорити з іноземними колегами.
Дійзнайтеся більше

Крім того, комісія тепер стягуватиметься тільки після того, як гра подолала два пороги: $1 млн валового доходу (за останні 12 місяців) та 1 млн початкових взаємодій.

«Я хочу розпочати з цього: мені дуже шкода.

Нам слід було поговорити з кожним із вас і врахувати всі ваші відгуки, перш ніж оголошувати про нашу нову політику Runtime Fee. Наша мета в цій політиці — гарантувати, що ми зможемо продовжувати вас підтримувати сьогодні і завтра, а також продовжувати інтенсивно інвестувати в наш ігровий рушій», ─ написав президент Unity Марк Уіттен.

«Ви ─ це те, що робить Unity великою, і ми знаємо, що нам потрібно прислухатися до вас і старанно працювати, щоб заслужити вашу довіру. Ми почули ваші побоювання і для того, щоб їх усунути, ми вносимо зміни до політики, про яку було оголошено раніше», ─ додав він, звертаючись до розробників.

Джерело: videogameschronicle

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Вадим Карпусь
Теги Unity