X Pro (раніше TweetDeck) став платним — потрібна передплата X Premium (Twitter Blue)

Опубликовал
Юрій Орос

Соцмережа X (колишня Twitter) зробила сервіс X Pro (раніше відомий як TweetDeck) доступним лише за платною підпискою Blue.

Про це повідомляють численні користувачі, які намагалися зайти до свого акаунту, але побачили рекомендацію підписатися на Twitter Blue (чи-пак X Premium), передає TechCrunch.

Курс Job Interview Crash Course від Enlgish4IT.
Отримайте 6 шаблонів відповідей на співбесіді, які ви зможете використовувати для структурування своїх відповідей. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Приєднатися

Це не мало стати несподіванкою. Компанія Ілона Маска ще на початку липня обіцяла зробити TweetDeck (X Pro) доступним лише для верифікованих користувачів упродовж 30 днів.

TweetDeck — сервіс, який допомагає вести кілька акаунтів у цій соцмережі, а також відстежувати всілякі тренди та тенденції Twitter/X. Від початку був незалежним, але в 2011 Twitter придбав його за 40 млн доларів. Певний час сервіс знаходився у стагнації, не отримуючи оновлень, поки на ньому не вирішив заробити Маск, перейменувавши в X Pro та обмеживши доступ лише платними користувачами.

 

Disqus Comments Loading...