Соцмережа X (колишня Twitter) зробила сервіс X Pro (раніше відомий як TweetDeck) доступним лише за платною підпискою Blue.
Про це повідомляють численні користувачі, які намагалися зайти до свого акаунту, але побачили рекомендацію підписатися на Twitter Blue (чи-пак X Premium), передає TechCrunch.
Це не мало стати несподіванкою. Компанія Ілона Маска ще на початку липня обіцяла зробити TweetDeck (X Pro) доступним лише для верифікованих користувачів упродовж 30 днів.
TweetDeck — сервіс, який допомагає вести кілька акаунтів у цій соцмережі, а також відстежувати всілякі тренди та тенденції Twitter/X. Від початку був незалежним, але в 2011 Twitter придбав його за 40 млн доларів. Певний час сервіс знаходився у стагнації, не отримуючи оновлень, поки на ньому не вирішив заробити Маск, перейменувавши в X Pro та обмеживши доступ лише платними користувачами.