Новини IT-бізнес 16.08.2023 о 15:10 comment views icon

X Pro (раніше TweetDeck) став платним — потрібна передплата X Premium (Twitter Blue)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Соцмережа X (колишня Twitter) зробила сервіс X Pro (раніше відомий як TweetDeck) доступним лише за платною підпискою Blue.

Про це повідомляють численні користувачі, які намагалися зайти до свого акаунту, але побачили рекомендацію підписатися на Twitter Blue (чи-пак X Premium), передає TechCrunch.

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Ithillel.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

Це не мало стати несподіванкою. Компанія Ілона Маска ще на початку липня обіцяла зробити TweetDeck (X Pro) доступним лише для верифікованих користувачів упродовж 30 днів.

TweetDeck — сервіс, який допомагає вести кілька акаунтів у цій соцмережі, а також відстежувати всілякі тренди та тенденції Twitter/X. Від початку був незалежним, але в 2011 Twitter придбав його за 40 млн доларів. Певний час сервіс знаходився у стагнації, не отримуючи оновлень, поки на ньому не вирішив заробити Маск, перейменувавши в X Pro та обмеживши доступ лише платними користувачами.

X (Twitter) сповільнив перехід на сайти, з якими публічно сварився Ілон Маск

 


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: