Рубрики НовиниСофт

YouTube деактивує посилання в Shorts з 31 серпня, щоб побороти нашестя спамерів

Опублікував Катерина Даньшина

Функція Shorts, запущена 2 роки тому, вже давно має проблеми зі спамом і в межах боротьби з цим YouTube вирішив деактивувати посилання в коротких відео.

Мова йде про посилання, розміщені в описі до відео, коментарях та вертикальних прямих трансляціях. Додатково YouTube деактивує піктограми соціальних мереж на будь-яких банерах каналів на робочому столі.

Нові зміни почнуть діяти з 31 серпня.

«Оскільки тактика зловживань швидко розвивається, ми маємо вжити превентивних заходів, щоб ускладнити шахраям і спамерам роботу», – кажуть у компанії.

Водночас YouTube додасть нові посилання на канали творців – з 23 серпня таке з’явиться одразу біля кнопки «Підписатися». Посилання можуть вести на що завгодно – від акаунтів у соцмережах до сайтів продажу товарів.

YouTube також працює над зменшенням кількості облікових записів, які видають себе за іншу особу – з 21 серпня користувачі, які мають фанатські акаунти мають підтверджувати у назві каналу, що вони насправді не представляють компанію чи виконавця. Згідно з даними платформи, у першому кварталі 2023 року через видавання себе за іншу особу було видалено на понад 35% більше облікових записів порівняно з першим кварталом 2022 року.

Ще у червні YouTube відмовився від Stories, які фактично дублювали функції Shorts. Платформа намагається конкурувати з TikTok і планує залучити більше каналів до створення короткого контенту, тож з лютого почала ділитися з авторами Shorts доходом від реклами.

Джерело: Engadget