Рубрики НовиниСофт

YouTube деактивує посилання в Shorts з 31 серпня, щоб побороти нашестя спамерів

Опубликовал
Катерина Даньшина

Функція Shorts, запущена 2 роки тому, вже давно має проблеми зі спамом і в межах боротьби з цим YouTube вирішив деактивувати посилання в коротких відео.

Мова йде про посилання, розміщені в описі до відео, коментарях та вертикальних прямих трансляціях. Додатково YouTube деактивує піктограми соціальних мереж на будь-яких банерах каналів на робочому столі.

Нові зміни почнуть діяти з 31 серпня.

Онлайн-курс "Фінансовий директор" від Laba.
Опануйте інструменти управління грошовими потоками, ризиками та активами компанії, щоби перейти на посаду CFO.
Приєднатися до курсу

«Оскільки тактика зловживань швидко розвивається, ми маємо вжити превентивних заходів, щоб ускладнити шахраям і спамерам роботу», – кажуть у компанії.

Водночас YouTube додасть нові посилання на канали творців – з 23 серпня таке з’явиться одразу біля кнопки «Підписатися». Посилання можуть вести на що завгодно – від акаунтів у соцмережах до сайтів продажу товарів.

YouTube також працює над зменшенням кількості облікових записів, які видають себе за іншу особу – з 21 серпня користувачі, які мають фанатські акаунти мають підтверджувати у назві каналу, що вони насправді не представляють компанію чи виконавця. Згідно з даними платформи, у першому кварталі 2023 року через видавання себе за іншу особу було видалено на понад 35% більше облікових записів порівняно з першим кварталом 2022 року.

Ще у червні YouTube відмовився від Stories, які фактично дублювали функції Shorts. Платформа намагається конкурувати з TikTok і планує залучити більше каналів до створення короткого контенту, тож з лютого почала ділитися з авторами Shorts доходом від реклами.

Джерело: Engadget

Disqus Comments Loading...