Рубрики НовиниСофт

YouTube посилює боротьбу з блокувальниками реклами — таймером зворотного відліку

Опубликовал
Катерина Даньшина

YouTube продовжує нарощувати зусилля, щоб залучити більше користувачів до передплати Premium.

Слідом за запуском великого спливаючого вікна, яке виринає під час використання блокувальника реклами та обмежує перегляд відео на платформі, у попередження додали таймер зворотного відліку. Відтепер користувачі мають протягом 30-60 секунд визначитись – переглядати рекламу чи придбати передплату YouTube Premium.

Скриншот з оновленим Pop-Up розмістили на Reddit: 

Кілька користувачів також підтвердили, що бачать попередження з таймером – скоріш за все YouTube тестую цю функцію з обмеженою кількістю облікових записів.

Онлайн-курс "Business English for Marketers" від Laba.
Опануйте професійну англійську для маркетингу.Розширте карʼєрні можливості для роботи з іноземними колегами: від розробки нових продуктів до презентації стратегії бренду.
Детальніше про курс

YouTube агресивно підштовхує користувачів до своєї преміальної пропозиції, яка повністю видаляє рекламу. У червні платформа обмежила кількість переглядів до трьох роликів для користувачів, які використовують блокувальник реклами, а на початку року запустила «покращену» роздільну здатність 1080p для платних користувачів. 

Водночас багато людей в США відмовляються від Premium через зростання вартості послуги, де вона нині досягає $13,99 на місяць (в Україні – ₴99/місяць).

Disqus Comments Loading...