Рубрики НовиниСофт

YouTube «‎вбиває» Stories — з 26 червня користувачі не зможуть додавати тимчасові публікації в профілі

Опублікував Катерина Даньшина

Функція, яка копіювала Instagram Stories, зникне з YouTube від 26 червня – публікації, додані до фінальної дати, будуть доступні на платформі ще протягом 7 днів.

YouTube вперше представив «‎історії» у 2017 році – виключно для користувачів, які мають понад 10 000 підписників, і можуть використовувати функцію для публікації оновлень, а також додаткового просування свого каналу. Однак через обмежений доступ та невелику популярність, Stories «не прижилися» в YouTube – автори й надалі публікували контент в основному у довгих та коротких відео (Shorts).

Нещодавно компанія розширила доступ до дописів у спільноті (функції текстових оновлень) і додала можливість видаляти публікації через деякий період. Автори також можуть публікувати опитування, вікторини та зображення, як дописи на своєму каналі.

Натомість YouTube зосереджується на тому, щоб просувати Shorts – функцію коротких відео, яка намагається конкурувати з TikTok. Компанія хоче залучити більше каналів до створення короткого контенту, тож з лютого почала ділитися з авторами Shorts доходом від реклами.

Інші компанії теж тестували щось схоже на «‎історії». Netflix колись запускав у своєму мобільному додатку функцію «Extras», де ділився відео та фотографіями з популярних шоу, а згодом перейшов на вертикальні короткі відео. LinkedIn також відмовився від Stories у 2021 році, а Twitter за 8 місяців після запуску прибрав схожу функцію Fleets. Spotify нещодавно представив функцію, подібну до Stories для профілів виконавців.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.