Заборона NFT у Minecraft обвалила токен NFT Worlds на 70%, а глава Epic Games не має наміру обмежувати розробників ігор у використанні блокчейна

Опубликовал
Вадим Карпусь

Раніше цього тижня компанія Mojang Studios заявила про заборону інтеграції NFT у гру Minecraft. Частково відмова від NFT пов’язана з чинними правилами, які гарантують, що всі гравці мають доступ до тих самих функцій. Однак «NFT можуть створювати моделі дефіциту та виключення, які суперечать нашим рекомендаціям та духу Minecraft». Тому компанія повністю відмовляється від технологій блокчейна і не дозволяє використовувати їх у клієнтських та серверних додатках, а також не дозволяє NFT використовувати внутрішньоігровий контент Minecraft.

Це рішення розробників спричинило обвал вартості токенів проекту NFT Worlds. Він продає NFT, прив’язане до «насіння світу», яке можна використовувати для створення світів Minecraft за допомогою клієнта базової гри. Після оголошення Mojang Studios мінімальна ціна токена NFT Worlds впала з 3 ETH (близько $4500) до 1,4 ETH (близько $2100). А надалі токен упав більш як на 70%.

Розробники NFT Worlds розкритикували рішення Mojang Studios. Вони намагалися зв’язатися з Microsoft, щоб обговорити це рішення та знайти альтернативні варіанти. При цьому для NFT Worlds ще не все втрачено. Представник Microsoft повідомив, що власники насіння світу з NFT Worlds, як і раніше, зможуть використовувати їх у Minecraft і навіть розміщувати їх як місце призначення для інших гравців. Але розміщувати NFT, пов’язаний із цим насінням світу, де-небудь ще в мережі буде неправильно. Забороні підлягає API, що дозволяє гравцям відправляти та отримувати платежі токенами всередині Minecraft.

Ситуацію, що склалася, також прокоментував глава Epic Games Тім Суїні. Він уточнив, що його компанія не має наміру забороняти у своєму магазині гри з блокчейном та NFT. Розробники можуть самостійно вирішувати, як вони бачать свій проєкт.

Онлайн-курс "QA Automation" від robot_dreams.
Це 70% практики, 30% теорії та проєкт у портфоліо.Навчіться запускати перевірку сотень опцій одночасно, натиснувши лише одну кнопку.
Детальніше про курс

«Розробники повинні мати право вирішувати, як створювати свої ігри, а ви вільні вирішувати, чи грати у них. Я вважаю, що магазини та творці операційних систем не повинні втручатися, нав’язуючи свою думку іншим. Ми точно не будемо», – написав Тім Суїні у Twitter.

Джерело: vice

Disqus Comments Loading...