Закриття Stadia: «шок» для розробників, відмова від ексклюзивного продовження Death Stranding, IO Interactive та Ubisoft перенесуть куплені ігри на інші платформи

Новина про закриття Stadia викликала здивування не тільки у кінцевих користувачів, а й у деяких розробників ігор, які співпрацювали з Google. І тепер багато партнерів змушені екстрено вносити корективи у свої плани.

Наприклад, генеральний директор студії Olde Skuul дізнався про закриття Stadia із закритого чату Discord, коли один зі співробітників відправив посилання на новину. І це при тому, що Olde Skuul мала випустити гру Luxor Evolved для Stadia Pro до 1 листопада, а на п’ятницю була запланована зустріч із Google для обговорення планів виходу проєкту.

Подібних історій чимало. Креативний директор Necrosoft Games також розповів, що минулого тижня його компанія мала маркетингові обговорення зі Stadia. А за два дні до закриття вийшло оновлення комплекту для розробки ПЗ. Майк Роуз з No More Robots написав у Twitter, що його студія займалася розробкою гри, яка «має з’явитися на Stadia в листопаді». Тепер він побоюється, що «Google відмовиться платити нам гроші, які вони нам за це винні». Розробник з Pixel Games повідомив, що після кількох тижнів підготовки до запуску ігор Donut Dodo, Sir Lovelot та Sigi у Stadia нарешті вдалося закінчити процес реєстрації в Google. А за 2 години з’явилася новина про закриття Stadia.

Також стало відомо, що Google відмовилася від продовження гри Death Stranding, яка мала стати ексклюзивом для Stadia. Продовження планувалося як повністю однокористувацька гра, що могло бути причиною того, що Google скасувала проєкт. Закриття проєкту в жанрі епізодичний хорор відбулося після того, як керівництво Stadia побачило перші нариси у 2020 році. Це рішення нібито ухвалив віцепрезидент та генеральний менеджер Stadia Філ Харрісон. В інтерв’ю у травні 2020 року Хідео Кодзіма заявив, що один із його проєктів нещодавно було скасовано. Google відмовилася від проєкту, вважаючи, що ринку однокористувацьких ігор більше немає. Хоча зовсім недавно CD Projekt Red оголосила, що однокористувацька гра Cyberpunk 2077 вже розійшлася тиражем 20 млн копій менш ніж за 2 роки після дебюту, а до середини 2021 року було продано понад 5 млн копій самої Death Stranding.

Несподіване закриття Stadia може сильно вплинути на багатьох розробників. Платформа так і не досягла критичної маси, тому розробники, мабуть, не змогли багато там заробити. Враховуючи, що Google вже відключила торгівлю в магазині Stadia, розробники вже не можуть заробити на продажі своїх ігор в останні місяці життя сервісу.

Крім того, деякі розробники спантеличені питанням підтримки гравців. Наприклад, IO Interactive написала у Twitter, що «ми шукаємо способи, щоб ви могли продовжити грати в Hitman на інших платформах». Старший менеджер з корпоративних комунікацій Ubisoft Джесіка Роуч також повідомила, що зараз компанія працює над перенесенням ігор, якими користувачі володіють на Stadia, на ПК через Ubisoft Connect. Більш детальну інформацію компанія надасть пізніше. Однак навряд чи таку можливість перенесення зможуть забезпечити дрібні розробники та видавці.

Джерело: The Verge, Engadget 1, 2

Disqus Comments Loading...