Рубрики НовиниІгри

Злив GTA 6: гра отримає NPC зі штучним інтелектом та динамічні екосистеми

Опубликовал
Юрій Орос

Grand Theft Auto 6 має перевершити свою попередницю, судячи з нової інформації, яка стала відома завдяки витоку збірки, що стався минулого року.

Користувач Reddit Tobbelobben виявив меню AI DEBUG під час її вивчення. Меню включає безліч варіантів тестування, що розкривають інформацію про деякі механіки та особливості гри, передає Wccftech.

Англійська для початківців від Englishdom.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Поряд із системою ProceduralMotion, яка передбачає, що в грі будуть динамічні анімації, які реагуватимуть на ігрові умови, користувач виявив пункти EmotionalLocoRequests, Expressions і Gesture, які вказують на те, як NPC зможуть відображати емоції за допомогою своєї системи локомоції, покращеної міміки тощо.

У меню налагодження збірки Grand Theft Auto 6 також з’явилася додаткова інформація про просунутий штучний інтелект для NPC. Наприклад, мають бути найрозумніші ніж будь-коли тварини, судячи з функції AnimalIntelligence, а взаємодія з дикою природою буде глибшою. ШІ людських NPC (неігрових персонажів), має стати надзвичайно просунутим завдяки системі AIMemory, яка передбачає, що неігрові персонажі запам’ятовуватимуть дії та рішення гравця, впливаючи на їхню взаємодію. Одна з функцій в меню також передбачає, що NPC зможуть відчувати запах гравця або інших NPC, що може стати чимось одночасно дивним і цікавим.

Меню також розкриває систему фракцій, яка може бути покращеною версією варіанта з San Andreas, і динамічне оточення, яке може змінюватися з часом через дії гравця або проходження сюжету, серед іншого.

Disqus Comments Loading...