Змагання співробітників і компаній: в LinkedIn з’являться ігри

Опубликовал
Ігор Шелудченко

Соціальна мережа для пошуку та встановлення ділових контактів LinkedIn планує додати до свого функціонала ігри.

Це підтверджують в самій компанії, повідомляє TechCrunch.

Microsoft таким чином планує збільшити час, який люди проводять в соціальній мережі.

Розробники хочуть взяти за орієнтир успіх Wordle — доволі простої гри, яка за досить короткий час стала вірусною та отримала шалений успіх.  Три перші гри на LinkedIn матимуть назви Queens, Inference і Crossclimb.

Онлайн-курс "Маркетолог" від Laba.
Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій на практиці та з фідбеком від CEO бренд-маркетингової агенції.
Програма курсу і реєстрація

Першими майбутні новації побачили розробники, які почали знаходити код з відповідними напрацюваннями в LinkedIn. Один із них, Німа Овджі, звернув увагу на функцію ранжування компаній в рейтингу в залежно від балів їх співробітників.

https://twitter.com/nima_owji/status/1769016601360146640?ref_src=twsrc%5Etfw” target=”_blank” rel=”nofollow noopener

Пізніше цю інформацію підтвердив і представник LinkedIn: компанія дійсно працює над іграми, але точної дати запуску ще немає.

«Ми експериментуємо з додаванням в LinkedIn ігор-головоломок, щоб трохи розважати, поглибити комунікацію та, сподіваюся, створити можливість для розмов», — заявили в пресслужбі LinkedIn.

В компанії також додали, що зображення, які з’явилися в X (екс-Twitter), не є останніми версіями. І надали останні скріни з останніми напрацюваннями.

Власник LinkedIn, Microsoft — великий гравець на ринку геймінгу. Його бізнес включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, який тільки  за минулий квартал приніс доходи $7,1 млрд доходів.

Disqus Comments Loading...